Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-04, 17:39
Medlem
Ursäkta trådtiteln, men det känns nästan så.

Lite under ollonet på ena sidan av ovansidan av skaftet har jag fått som en liten tjockare "tråd" på kanske 1 cm längd som blir stenhård och sticker ut vid erektion. Jag känner den även klart och tydligt utan erektion, men den syns inte så bra då.

Vad jag vet gör den inget ont, men jag har ju inte vågat ruska tupp heller. Men vad i helvete kan det vara för något? Den dök bara upp helt plötsligt igår...
Citera
2011-08-04, 17:44
Bannlyst
Låter som en tumör.
Citera
2011-08-04, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ettglasintetre

Lite under ollonet på ena sidan av ovansidan av skaftet har jag fått som en liten tjockare "tråd" på kanske 1 cm längd som blir stenhård och sticker ut vid erektion. Jag känner den även klart och tydligt utan erektion, men den syns inte så bra då.

Vad jag vet gör den inget ont, men jag har ju inte vågat ruska tupp heller. Men vad i helvete kan det vara för något? Den dök bara upp helt plötsligt igår...
Gå till vårdcentralen!
Citera
2011-08-04, 17:46
Medlem
ThreeSevens avatar
vårdcentralen, de dä rlåter inte alls bra
Citera
2011-08-04, 17:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
urologen direkt om de går
Citera
2011-08-04, 18:37
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettglasintetre

ärr!
Edit: Läste nyss att du skrev att den dök upp igår så det är nog inget ärr :P
Citera
2011-08-05, 19:24
Medlem
Skumt att det inte bara är en "bula", utan en 1-2 cm böjd linje som sticker ut. Ingen som hört talats om något liknande?
Citera
2011-08-15, 02:12
Medlem
Gör en liten bump då jag googlat en del precis. Jag hittade något som kallas "peyronies disease". Kan det vara som så tro? http://www.netdoctor.co.uk/menshealth/facts/peyronies.htm

Någon som hört talats om denna?

Snorren har dock inte böjt sig eller något sådant. Kanske är dags att kolla upp helt enkelt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in