2011-08-03, 21:53
Medlem
heartlistners avatar
Någon annan än jag som lagt märke till detta och är det bara en tillfällighet ?
Tycker att det är en rätt så rolig tanke iallafall =)
Men iofs, kan man diskutera smak ?
Citera
2011-08-03, 21:59
Medlem
Moroten89s avatar
min avatar saknar själ, räknas det som snyggt?
Citera
2011-08-03, 22:01
Bannlyst
Min avatar är bäst och snyggast.
Citera
2011-08-03, 22:03
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Man vill förmedla en känsla. Personer med "snygga avatars" kanske vill ge intrycket att de är ganska snygga själva eller önskar att andra tyckte det?
Citera
2011-08-03, 22:03
Medlem
Glada Taskens avatar
Jag gillar inte avatarer som ska vara snygga.. Helst ska dom sticka ut från mängden lite o vara roliga
Citera
2011-08-03, 22:07
Medlem
Evaristos avatar
Inte vet jag om min framstår som nåt speciellt för andra, men den är väldigt mycket jag, min självbild s a s. Viss bearbetning är också nedlagd på den.
Citera
2011-08-03, 22:16
Medlem
Poissas avatar
ja gillar naturkatastrofer och åska. därför har jag en blixt som håller på att slå ner i ett radhus område
Citera
2011-08-03, 22:17
Medlem
heartlistners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glada Tasken
Jag gillar inte avatarer som ska vara snygga.. Helst ska dom sticka ut från mängden lite o vara roliga

Ja snygga var kanske inte det rätta ordet. Men en fin tanke som jag har är....det kan ju vara så att vi (många iaf) som är medlemmar här, överlag är mer tänkande, kreativa och roliga. Därför söker vi oss till sådana här sidor, och därför har vi coola avatars ;P
Citera
2011-08-03, 22:35
Medlem
MrMaradonas avatar
De flesta tycker väl att min kanske inte är så jättesnygg , men jag tänte att jag skulle välja en bild som limmar med mitt namn. Nämligen en bild på God him self- Maradona. Att han står med tofflor på sig i en gränd gör jag inte saken sämre!
Citera
2011-08-03, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heartlistner
Ja snygga var kanske inte det rätta ordet. Men en fin tanke som jag har är....det kan ju vara så att vi (många iaf) som är medlemmar här, överlag är mer tänkande, kreativa och roliga. Därför söker vi oss till sådana här sidor, och därför har vi coola avatars ;P
Dom som verkligen är kreativa har nog annat för sig än att häcka på fb...

Min avatar är jag ganska nöjd med; det är så sexigt med söta kvinnor som njuter av att få smisk...
Senast redigerad av PerschlarFundron 2011-08-03 kl. 22:41.
Citera
2011-08-03, 22:36
Medlem
J.k.ds avatar
Cool avatar = större e-peen!

För att vara ärlig sp har jag ingen för att jag inte vet hur man gör. Och jag orkar inte ta reda på det. Personligen gillar jag Herrtrosa's, är något spec med den.
Citera
2011-08-03, 22:38
Bannlyst
Min är inte snygg men den säger mycket om mig.
Jag känner mig som en ilsken liten unge för tillfället så då fick det bli den här avataren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in