2011-08-03, 19:35
Medlem
tigersarecatss avatar
Tja

Jag har ett lite skumt problem med min Mac; den var på lagning nyss och jag har precis fått tillbaka den med en ny hårddisk i sig och nu kan jag inte komma in på Hotmail. Det står bara "Denna begäran kunde inte utföras av Windows Live Hotmail. Microsoft kan komma att kontakta dig om de problem som du rapporterar."

Det borde ju förstås vara nått lurt med någon sekretess-inställning men jag fattar inte vad det kan vara (är inte så teknisk).. Hjälp skulle vara extremt uppskattat!

Tacktack!
Citera
2011-08-03, 20:23
Medlem
largeinlifes avatar
Funkar det att logga in på någon annan dator? Låter som att det är ett vanligt felmeddelande när det inte fungerar som det ska från Microsofts sida.
Citera
2011-08-03, 20:28
Medlem
tigersarecatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av largeinlife
Funkar det att logga in på någon annan dator? Låter som att det är ett vanligt felmeddelande när det inte fungerar som det ska från Microsofts sida.

aa det funkar på andra datorer.. ja det tyckte jag också liksom men efter ett tag insåg jag att det måste vara nått fel jag har slagit av brandväggen utan framgång och jag har även gjort ett huvudlösenord för FileVault (utan att riktigt förstå vad det betyder) och då kom jag in på Hotmail 1 gång, sen samma felmeddelande igen..
Citera
2011-08-03, 20:52
Medlem
justera tid och datum på din dator? löste det för mig
Citera
2011-08-03, 23:06
Medlem
tigersarecatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darlin
justera tid och datum på din dator? löste det för mig

det är rätt redan, ändrade några sek bara för att se om det bara va det som behövdes men det är fortfarande samma problem :/
Citera
2011-08-04, 18:28
Medlem
largeinlifes avatar
Du skulle kunna testa att rensa allt som har med Hotmail att göra i din Nyckelring. Starta Nyckelhanterare från Spotlight och ta bort dem. Den sparar ju alla inlogg osv. Kan vara något vajsing där.

Skumt fel. Svårt att felsöka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in