God kväll.
Har en ruskigt jobbig relation bakom mig, en lång sådan (2 siffrig i år) som startade i en rätt så tidig ålder och som vände mitt liv från något kul och ständigt bus till bråk och skrik varenda dag.
Exet har Borderline.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline
Vill inte gå in på detaljer och outa mig eller henne, anledningen till att jag stannade är för att jag är godhjärtad och tyckte alltid synd om henne när hon minuten/timman dagen efter bad om ursäkt ....
Nu är jag helt fucked up och sjukt rädd för att inleda en ny relation, gjorde ett IRL försök för drygt ett år sen men som jag dissade direkt inte för att det var något fel på henne mer pga av min rädsla .. sen har jag haft mycket kontakt med en annan tjej som är jättesnäll men inte ens vågat träffa henne för ens en kompisrelation.
( Till läggas kan att jag givetvis sårade den här tjejen som jag träffade för dryga ett år sen men försökte sköta det så smidigt som jag kunde)
Så endel av min rädsla är att jag aldrig vill såra någon...
Känns som jag aldrig kommer våga att träffa någon seriöst igen.
Hur fan kommer man över en sådan tortyrrelation och hur lyckas man våga lita på någon igen, har ni suttit i samma sits och lyckats?
(Ni som vet vem jag är får gärna hålla det för er själva, Tack)
Tack på förhand.
Mvh
BI