2011-08-02, 20:26
Medlem
Vredesbyrds avatar
Hej,

Detta r vl inte direkt akut, men jag fann denna del av forumet som mest adekvat i detta fall. Jag intog under natten och tidigare morgonen idag en del Subutex, uppskattningsvis 2,5-3mg via nsan. Nu nr jag efter en ostrd smn p ca. 8 timmar vaknat upp s ser jag s pass suddigt att jag mste blunda med mitt ena ga fr att uppn ngon form av skrpa, s pass irriterande dligt och suddigt ser jag fr stunden, med bda gonen ppna krvs maximal koncentration fr att inte se i kors ocks.

r det ngon som har koll p hur man kan rda bot p detta? Jag vill minnas att jag upplevt liknande bieffekter vid tidigare intag av samma substans, men inte hur/om jag lst det p ngot annat vis n att rida ut det.

Tacksam fr all konstruktiv information,
Skrpan.
Citera
2011-08-03, 00:40
Medlem
oloas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=v0Xky...eature=related

10:40
Citera
2011-08-03, 01:25
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oloa
http://www.youtube.com/watch?v=v0Xky...eature=related

10:40

Precis som jag tnkte! Problemet r nog att du inte ppnar gonen tillrckligt
Citera
2011-08-03, 02:03
Medlem
Vredesbyrds avatar
Haha det kan nog mycket vl stmma, nu har jag sovit ut litet och jag har helt klart terftt min syn. Nu r vl det enda problemet att jag inte har ngra Postafen liggandes hemma, min sambo blir en fontn av opiater men subutex i all ra, p det rcker det inte med att spy fr att komma in i gemet.
Citera
2011-08-03, 02:08
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesbyrd
Haha det kan nog mycket vl stmma, nu har jag sovit ut litet och jag har helt klart terftt min syn. Nu r vl det enda problemet att jag inte har ngra Postafen liggandes hemma, min sambo blir en fontn av opiater men subutex i all ra, p det rcker det inte med att spy fr att komma in i gemet.

Jag tror det stmmer faktiskt, om du r med andra som gr p sub eller andra tunga opioider s kommer du mrka att ni alla mestadels av tiden har nstintill stngda gon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in