Citat:
Ursprungligen postat av
Armaiti
Ja, du vill gärna tro det så du kan köra med ditt skitsnack om exiliranier. Ingenting jag har skrivit här i diskussionen har jag hämtat från tomma intet utan jag har presenterat var mina åsikter kommer ifrån.
Angående Pahlavi så har jag redan redovisat varför majoriteten är ense om att det var väst som hade tröttnat på Shahen, sen att du och dem dina vill leka strutslek be my guest.
Majoriteten av Iranier?? Vilka är det? Folk du har träffat? Ska vi kalla detta för bevis!!
Jag konstaterar att exiliraniers lösa anklagelser bygger på liknande resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av
Armaiti
Dars pás midam azizam.
Ja, jag är myndig och väljer själv hur jag klär mig.
Sedan kanske du själv ska ligga jävligt lågt såvida du inte går runt i vida klänningar ovanför ankeln, sandaler och ett tygstycke istället för underkläder. ALLT du har på dig är västtillverkad.
Sedan har inte detta någonting med inlägget jag skrev om männens vs kvinnornas klädsel i Iran att göra. Det är bara ännu ett patetisk försök att ändra riktningen på diskussionen.
Är du myndig? Vad bra.. Vad har det med saken att göra!
Tillverkning är inte samma sak som "klädstil". Kan inte du för en gångs skull lägga undan propagandan och inse att detta endast är en diskussion. Dessutom är oftast inte kläderna "tillverkade" i väst då arbetskraften kostar en del.
Jag ställer frågan igen... Du vill inte att någon regim bestämmer det du ska ha på dig.. OK
Vem bestämmer det du har på dig idag? Bebin, jag tänker faktiskt lyssna på det du har att säga. Det är jätte viktigt för mig att veta vad du har för invädningar! Inte såna här idiotiska invändningar som "majoriteten av Iranier", bara dina egna åsikter, det du verkligen tycker.
Du kan försvara vad du vill, vad du vill, bara det kommer från dig själv..