• 1
  • 2
2011-08-02, 18:41
Medlem
Jackal77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Varför nätdejtar du om du får snygga tjejer IRL?
Varför inte? TS kanske gillar att så många öppna dörrar så möjligt.
Citera
2011-08-02, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Ja det gäller att ljuga för att få dessa mediokra tjejer i säng. Hur har din kompis gått tillväga? har fått fittan vid första dejten eller tvingats smöra sig fram till åtminstone dejt 2?

Det är olika för honom från gång till gång det ska tilläggas att för att han ska få knulla 40 måste han dejta runt 120 också, vissa går helt enkelt inte med på det på första dejten
Citera
2011-08-02, 18:51
Medlem
Citat:
Det är väl klart att man inte säger rakt ut att man vill knulla. Vilken idiot gör det? Utan de flesta killar som vet hur man får tjejer i säng ljuger ihop bra sagor som tjejer köper. Dock är det märklgit att just fula haggor kan dissa så pass mycket, dessutom killar de bara ens kan drömma om har jag sett/fått höra.
Det är inte märkligt, de letar inte efter sagor
Citera
2011-08-02, 19:03
Medlem
Om man sätter sig framför en dator och registrerar sig på en dating-hemsida så är man ute efter något mer än ett ligg.
Citera
2011-08-02, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GulaGrodan
Om man sätter sig framför en dator och registrerar sig på en dating-hemsida så är man ute efter något mer än ett ligg.

Absolut! Men det primära för en grabb är sex. Sen får man se. Men sex är vikitigt för en man så man ljuger gärna mycket om det behövs.
Citera
2011-08-03, 21:19
Bannlyst
Erbjöd en kärring på HP om 56 bast att träffas på hotell och ha det mysigt.

Svaret jag fick; "Nej, usch sånt gör inte jag. Hej då lycka till"

Som om MILFar i den åldern har något mer att erbjuda unga män mer än sex på hotell. Jag menar hur länge har de kvar att leva. Men framförallt, hur mycket sex till kommer de att få i livet?
Citera
2011-08-04, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Det skulle kunna vara så att de letar efter något annat än bara knulla. På nätdejtingen så kanske man måste vara lite mer än bara snygg.

Skitsnack, det är bara utseendet som räknas på dessa sidor. Prova att regga en killprofil utan bild så ska du se hur många svar du får, kvittar hur bra du skriver.
Citera
2011-08-04, 17:42
Medlem
hade denna tanke här om dagen. det är i vissa fall riktigt dumt att "nätragga". både större chans irl och snyggare tjejer. dessutom mycket trevligare.

vi vanliga killar sållas ofta till kategorin kåtbock utan självrespekt direkt när vi tar kontakt med en tjej över nätet... riktigt irriterande, men man förstår nog tjejerna. de idioter som dagligen tar kontakt med dom på dessa sidor liksom..
Citera
2011-08-04, 17:59
Medlem
Diablesss avatar
Brudarna är väl i minoritet därinne, så de kan välja och vraka. Troligtvis enda gången en fet tej får uppleva känslan av att vara eftertraktad.
Citera
2011-08-04, 18:01
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Citat:
Erbjöd en kärring på HP om 56 bast att träffas på hotell och ha det mysigt.

Svaret jag fick; "Nej, usch sånt gör inte jag. Hej då lycka till"

Som om MILFar i den åldern har något mer att erbjuda unga män mer än sex på hotell. Jag menar hur länge har de kvar att leva. Men framförallt, hur mycket sex till kommer de att få i livet?
Vafalls? Hon ville inte vara din gratishora och komma som på beställning till ditt hotell? Ja det var märkligt...
Citera
2011-08-04, 18:14
Bannlyst
Antagligen samma sak som nar 13 origa pojkar helt plotsligt ar 195 och vager 150kg muskler irl. Nar man inte behover motas i verkligheten ar det valdigt latt att vara dryg
Citera
2011-08-04, 22:14
Medlem
Citat:
Är nätdejting de fula brudarnas ställe där de regerar?

Jag och många av mina vänner ser bra ut. IRL hittar man fina tjejer och de skulle inte vara svårt att få till något där.

Är inte detta märkligt? Att fula kossor dissar snygga män på skitsidor som Happypancake och match.com typ?

Varför bryr du dig, om du nu kan få snygga tjejer du vill ha? Bara för att man är ful betyder det inte att man tar vilket ego som helst. Nej du, som tur är finns det vissa av oss som har någon stolthet kvar.

Citat:
Absolut! Men det primära för en grabb är sex. Sen får man se. Men sex är vikitigt för en man så man ljuger gärna mycket om det behövs.

Det märks ju i många fall. Och då är det kanske inte intressant.
Senast redigerad av TantNerdSnusk 2011-08-04 kl. 22:16.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in