2025-05-12, 08:35
Medlem
Men vår familj är stor och de allra flesta har ingenting med dessa fruktansvärda människor att göra. Vi har nu låtit kolla upp denna Söderlund. Han utreds för ett stort antal brott. Mordet, stölden och bedrägerierna i Thailand har han suttit av. Men han är en förbrytarhjärna som fortsätter. Att Erik av Klint dragit in honom i vår familj är en skam. Ingen i vår familj vill längre ha något att göra med Erik och hans extrema sekt. Det är fruktansvärt för våra bara som får elaka kommentarer på skolgården eftersom detta nu blivit allmänt känt.
Citat:
Ursprungligen postat av Shingen
Trams? Det här är väl en lindrigt sagt 100% etnisk svensk historia.

Klassiskt adelsfamiljshaveri med intagning av "elit Y-namnet" som tråden handlar om för att "sätta press".
Citera
2025-05-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afklint
Men vår familj är stor och de allra flesta har ingenting med dessa fruktansvärda människor att göra. Vi har nu låtit kolla upp denna Söderlund. Han utreds för ett stort antal brott. Mordet, stölden och bedrägerierna i Thailand har han suttit av. Men han är en förbrytarhjärna som fortsätter. Att Erik av Klint dragit in honom i vår familj är en skam. Ingen i vår familj vill längre ha något att göra med Erik och hans extrema sekt. Det är fruktansvärt för våra bara som får elaka kommentarer på skolgården eftersom detta nu blivit allmänt känt.

Jag tror att det är fullständigt tydligt att kontot ovan är ett trollkonto, precis som alla andra som skrivit senaste tiden. Den eller dem som skriver är personer som har något att förlora på att jag publicerar information om deras bedrägerier, lögner och trolöshet på www.safetrade.media/sv/

Ja, jag har suttit i fängelse för ett grovt brott som jag begick för 14 år sedan. Just nu är jag åtalad för att jag inte lämnade in min bokföring för räkenskapsåret 2022, ett misstag som jag mest troligt blir straffad för inom kort.

Men, det har ingenting med mitt journalistiska arbete och min ideella aktivism.

Nu kan ni som skriver i tråden se att jag vaknat till liv, för varje inlägg som kommer från era trollkonton så avslöjar jag mer.

Vi kan börja med Kurt Almqvists lögner, verifierbar fakta hittar ni på länken nedan:
https://safetrade.media/sv/kurts-p-st-ende

Fridens liljor
Viktor
Citera
2025-05-18, 18:46
Medlem
Sluta svassa för familjen af Klint. Riktigt seriös forskning bedrivs kring gruppen av konstnärer som målade "af Klints" målningar:
https://shop.baxart.com/wp-content/u...Klint_1913.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av afklint
Citera
2025-05-18, 19:03
Medlem
Man blir så trött på svenska journalister. Kolla upp forskningingen kring de egentliga upphovskvinnorna! Ni får skriva om alla era böcker och göra nya seriösa utställningar!
Citat:
Ursprungligen postat av cassel1952
Sluta svassa för familjen af Klint. Riktigt seriös forskning bedrivs kring gruppen av konstnärer som målade "af Klints" målningar:
https://shop.baxart.com/wp-content/u...Klint_1913.jpg
Citera
2025-05-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorSoderlundX
Jag tror att det är fullständigt tydligt att kontot ovan är ett trollkonto, precis som alla andra som skrivit senaste tiden. Den eller dem som skriver är personer som har något att förlora på att jag publicerar information om deras bedrägerier, lögner och trolöshet på www.safetrade.media/sv/

Ja, jag har suttit i fängelse för ett grovt brott som jag begick för 14 år sedan. Just nu är jag åtalad för att jag inte lämnade in min bokföring för räkenskapsåret 2022, ett misstag som jag mest troligt blir straffad för inom kort.

Men, det har ingenting med mitt journalistiska arbete och min ideella aktivism.

Nu kan ni som skriver i tråden se att jag vaknat till liv, för varje inlägg som kommer från era trollkonton så avslöjar jag mer.

Vi kan börja med Kurt Almqvists lögner, verifierbar fakta hittar ni på länken nedan:
https://safetrade.media/sv/kurts-p-st-ende

Fridens liljor
Viktor

Hur är din relation med Rami Roppo idag? Hur ser du på hans sätt att kalla sig Tsar och ha någon typ av lista på personer och/eller bolag som gjort ”dumma saker”?

Med ditt ”lilla” bagage verkar det ju onekligen som en illavarslande typ att hänga med om du nu skulle ta Rami seriöst. Eller du kanske inte tar Rami på allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in