Citat:
Ursprungligen postat av
afklint
Men vår familj är stor och de allra flesta har ingenting med dessa fruktansvärda människor att göra. Vi har nu låtit kolla upp denna Söderlund. Han utreds för ett stort antal brott. Mordet, stölden och bedrägerierna i Thailand har han suttit av. Men han är en förbrytarhjärna som fortsätter. Att Erik av Klint dragit in honom i vår familj är en skam. Ingen i vår familj vill längre ha något att göra med Erik och hans extrema sekt. Det är fruktansvärt för våra bara som får elaka kommentarer på skolgården eftersom detta nu blivit allmänt känt.
Jag tror att det är fullständigt tydligt att kontot ovan är ett trollkonto, precis som alla andra som skrivit senaste tiden. Den eller dem som skriver är personer som har något att förlora på att jag publicerar information om deras bedrägerier, lögner och trolöshet på
www.safetrade.media/sv/
Ja, jag har suttit i fängelse för ett grovt brott som jag begick för 14 år sedan. Just nu är jag åtalad för att jag inte lämnade in min bokföring för räkenskapsåret 2022, ett misstag som jag mest troligt blir straffad för inom kort.
Men, det har ingenting med mitt journalistiska arbete och min ideella aktivism.
Nu kan ni som skriver i tråden se att jag vaknat till liv, för varje inlägg som kommer från era trollkonton så avslöjar jag mer.
Vi kan börja med Kurt Almqvists lögner, verifierbar fakta hittar ni på länken nedan:
https://safetrade.media/sv/kurts-p-st-ende
Fridens liljor
Viktor