• 2
  • 3
2011-08-03, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Enda nackdelen är väl att de arrangeras inte så många kickboxningsmatcher som det var förr. Rätta mig om jag har fel.

Hur många arrangerades det förr? Jag kanske är en rättning på spåren bara du fyller i luckorna.
Citera
2011-08-04, 03:05
Medlem
Labaratas avatar
Bäst för dig att du börjar!
Citera
2011-08-05, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ztr33t
Han heter Ahmed Arba och är väldigt tråkig, inte för att vara taskig men han är ett svin, enligt mig

Ingen aning om vem han e men har det kanske blivit så att ingen haft lust att ta över och en svartskalle som sett lite steven segal filmer hoppar in och tar över?
Citera
2011-08-06, 20:48
Medlem
klart du ska börja igen!
Citera
2011-08-11, 13:51
Medlem
ztr33ts avatar
Tack allihopa, funderar lika mycket idag sen när jag skrev inlägget!
Citera
2011-08-19, 15:59
Medlem
detgarbranus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Ulla drev det förr i tiden men när hon stack så fungerade det inte alls.

Hon var väl aktiv i stockholm ett tag men jag tror inte att det gick så bra för henne.
Var hon inte missnöjd över att det kom så lite folk på hennes träningar?

Vad heter tränaren i Visby i dag och vad har han för bakgrund?

Det stämmer ulla la ner/slutade instruera för att det var för få på passen.

Ont: Har du tränar i 6 år, öppna egen klubb.
Citera
2011-08-21, 01:11
Moderator
Protons avatar
Citat:
Jag började kickboxas när jag var väldigt liten, jag körde i över 6 år. Men sen så lade jag av, var tvungen av en speciell anledning (inga skador eller liknande). Sitter här och funderar om det kan vara värt att börja igen? Jag är 18 år gammal, jag bor på Gotland och klubben hette Allstyle Kickboxning, fanns nog i Stockholm med. Men iaf, det kom en ny tränare som jag verkligen avskyr! Han kan knappt svenska och är alltid på ett jävla pissigt humör.. Usch, ska man ta och börja träna igen för min egen skull? Tacksam för svar =)
Annars kanske du kan ta dej en titt på Thaiboxningsklubben som numera även huserar på Gotland?
Citera
2011-08-21, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Annars kanske du kan ta dej en titt på Thaiboxningsklubben som numera även huserar på Gotland?

Vem håller i den klubben?
Citera
2011-09-06, 00:08
Medlem
ztr33ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Vem håller i den klubben?

Liza är det som håller i thai, har hört att thai också har tillgång till mma/brottning på lördagar som lite extra träning. testade kickboxning idag! så kul men, kom ihåg mer än vad jag trodde, det sitter i generna
Citera
2011-09-06, 00:08
Medlem
ztr33ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detgarbranu
Det stämmer ulla la ner/slutade instruera för att det var för få på passen.

Ont: Har du tränar i 6 år, öppna egen klubb.

man kan inte bara lägga ner för att det är lite folk på passen^^
Citera
2011-09-07, 20:56
Bannlyst
Citat:
Liza är det som håller i thai, har hört att thai också har tillgång till mma/brottning på lördagar som lite extra träning. testade kickboxning idag! så kul men, kom ihåg mer än vad jag trodde, det sitter i generna

Kul med lite MMA. Vem är det som håller i det?
Jag utgår ifrån att ni tränar på mattor?
Vart håller ni till?
Citera
2011-09-07, 21:12
Medlem
Citat:
Jag har testat Thaiboxning, och tränaren där var så mycket trevligare! Jag gick ett pass och tyckte det var ganska kul, bara för att Teknikerna där var väldigt lika förutom Gardställningen, den hade jag ruskigt mycket problem med, Kände mig väldigt liten när jag kom dit om man gemför med kickboxningen.

Vad är de för skillnad på garden mellan thai och kickboxning? Tycker det är samma när jag kört. Eller ni körde kanske sån kickboxning där man inte får köra låga sparkar ens (för så e de väl i en del har jag fått för mig? Vi har alltid kört me låga sparkar när jag tränat själv)?

Men iaf träna med en tränare man verkligen inte gillar funkar inte direkt, då blir man inte alls motiverad att gå o träna o skiter i de efter ett tag och att gå över från kickboxning till thaiboxning funkar skitbra ju, du får fortfarande lov o göra allt du gör i thaiboxningen bara det att du får göra mer på thaiboxningen. Är ju t.ex inget som säger att du inte får köra yxsparkar o liknande på motståndaren även om man oftast inte tränar speciellt mycke sånt på thaiboxningen så det är både snyggt o oväntat att slänga in lite sånna "kickboxningsgrejor"
Så tycker du ska köra på thaiboxning istället, effektivare i fight än kickboxning ändå ju.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in