2011-08-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Hämnd för när en syrian knivhögg en x-team snubbe nyligen? i så fall bör GM vara en x-teamare. Vore intressant att få veta vem BO är, då går det att spekulera lite mer. Men oprovocerat lär det nog inte vara i den bemärkelsen att GM var ute efter detta offer, eller någon annan från samma grupp, om det nu rör sig om en nätverksmedlem.
Har inget med detta att göra BO är ingen nätverksmedlem
Citera
2011-08-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Hur vet du detta?
En säker källa
Citera
2011-08-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorrojder
En säker källa
Det duger inte, var du själv på plats?
Citera
2011-08-01, 19:29
Medlem
Citat:
Det duger inte, var du själv på plats?
Nej var inte på plats men vet att GM och BO har vart klasskompisar och vänner.
Senast redigerad av hemorrojder 2011-08-01 kl. 19:40.
Citera
2011-08-01, 19:33
Medlem
Citat:
Absolut av intresse, men hur vet du det och vad vet du mer?

Jag har skrivit längre upp i tråden, hur jag vet det är för att en nära släkting var på plats när detta utspelade sig, hon såg både BO och GM på mycket nära håll då de sprang förbi precis framför henne. En sak jag inte förstår är varför om dom kände varandra varför GM var maskerad till max?
Citera
2011-08-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieZ
Jag har skrivit längre upp i tråden, hur jag vet det är för att en nära släkting var på plats när detta utspelade sig, hon såg både BO och GM på mycket nära håll då de sprang förbi precis framför henne. En sak jag inte förstår är varför om dom kände varandra varför GM var maskerad till max?
För att han var störd, Han har även ett tidigare mordförsök i bagaget som han har suttit för.
Citera
2011-08-01, 19:41
Medlem
Citat:
För att han var störd, Han har även ett tidigare mordförsök i bagaget som han har suttit för.

Ja inte är man frisk när man jagar någon mitt på ljusa dagen med en kniv i högsta hugg bland massa folk. Vet du vad han heter? Och har han åkt fast och vet du varför han gjorde det? Bor han i brunnsäng/ritorp/grusåsen, tänkte eftersom GM's misstänka bil blev dumpad i Ritorp.
Citera
2011-08-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieZ
Ja inte är man frisk när man jagar någon mitt på ljusa dagen med en kniv i högsta hugg bland massa folk. Vet du vad han heter? Och har han åkt fast och vet du varför han gjorde det? Bor han i brunnsäng/ritorp/grusåsen, tänkte eftersom GM's misstänka bil blev dumpad i Ritorp.
E*** ingen aning om varför eftersom dessa vart vänner innan. Vet inte om han är fast. Är ifrån Brunnsäng iaf men vet inte om han bor kvar där.
Citera
2011-08-01, 19:54
Medlem
Citat:
E*** ingen aning om varför eftersom dessa vart vänner innan. Vet inte om han är fast. Är ifrån Brunnsäng iaf men vet inte om han bor kvar där.

Okej det går ju att söka upp och kolla vart GM bor genom ratsit.se men jag har ju ingen aning om vem det är just nu. Det kanske kan förklara varför de var många polisbilar vid brunnsängsskolan och en polisbil med hundförare uppe vid bergsättravägen ifall de fått reda på hans identitet. Får jag fråga är GM svensk?
Citera
2011-08-01, 20:24
Medlem
Kan detta ha något med knivhuggningen i Tuna (tumba) som ägde rum för ca 1h sen?
Citera
2011-08-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder-Skurre
Kan detta ha något med knivhuggningen i Tuna (tumba) som ägde rum för ca 1h sen?
vadå? berätta mer
Citera
2011-08-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiybrammah
vadå? berätta mer

Där är en ny tråd om det
https://www.flashback.org/t1614723
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera