• 1
  • 2
2011-07-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch
Jo visst, men jag är en lite för snäll person. Hur säger man på ett snällt sätt att "jag vill inte umgås med dig" lixom?

Säg, "Tyvärr, känner inte att det är lämpligt att vi ses privat." Eller något liknande...
Citera
2011-07-31, 23:55
Medlem
libbens avatar
Hon kanske vill prata med dig angående sitt X?

Tjejer gillar ju att snoka. De kanske gjorde slut för att hon var intresserad av dig.

Vem vet, men gå på bio med henne kan du iaf göra och så kanske du får reda på vad hennes intentioner är.

Menar, vill hon träffa dig igen efter bion så är det rätt stor chans att hon är intresserad av dig. Då kan du ju avböja det hela om du vill. Eller så vill hon bara snoka.
Citera
2011-08-01, 00:03
Medlem
Frans.Ganzs avatar
För det kan ju inte vara som så att hon vill prata ut lite med hennes ex bästa kompis eftersom hon kanske mot all förmodan om vad man får lära sig på flashback om dessa hjärtlösa hyndor har känslor kvar för din polare?
Citera
2011-08-01, 00:13
Medlem
kinkimonos avatar
Bara att tacka nej

Även om hon vill prata om sitt ex med dig så finns det smidigare sätt som inte kanske påverkar din kompis negativt. Bio är fel sätt att göra det på för det kan bli så fel.
Senast redigerad av kinkimono 2011-08-01 kl. 00:17.
Citera
2011-08-01, 01:35
Medlem
Säg ja sen tar du med dig hennes ex som överraskning. Tror inte att hon kommer fråga dig om bio något mer då.
Citera
2011-08-01, 10:51
Medlem
Vadfan är problemet? Säg som det är för fan. "Jag tycker det känns lite olämpligt att gå på bio med dig då jag är kompis med ditt ex."

Det spelar ingen roll om det är "bara som kompisar".

Är det så att du gillar tjejen och bara vill få höra från flashback att det är ok att du raggar på din kompis ex?
Citera
2011-08-01, 10:53
Medlem
1Ls avatar
Svara såhär: Helvete nej, jag tänker inte gå med dig...eller ifall du bjuder mig på popcorn, ja då kan jag hänga med. Vilken film?.
Citera
2011-08-01, 12:55
Medlem
Tjockstarks avatar
Hur jävla svårt ska det vara. Hör med din polare bara?
Citera
2011-08-01, 16:07
Medlem
Fejjes avatar
Vem blev dumpad?

Om killen blev dumpad, NEJ FÖR I HELVETE

Om tjejen blev dumpad kan du överväga saken, hur länge var deras förhållande, hur pass bra var det, hur starkt kände de för varandra etc.

Om du känner dig osäker: FRÅGA KOMPISEN

Vill se dig säga nej till sex om hon klämmer på ditt könsorgan under en hel film.
Citera
2011-08-01, 16:54
Medlem
Shineondudes avatar
Föreslå att någon mer kompis kan hänga med och försök att läsa av hennes reaktion.

Blir hon sur/stött är det tydligt att hon tänker det som en dejt och då kan du säga som det är, att du inte är intresserad av henne.

Är hon lugnt med det är det ju bara en kompisgrej. Men om du inte ens vill vara kompis med henne skall du säga nej i vilket fall. Du kan ju alltid skylla på att din kompis/hennes ex kanske skulle bli ledsen.

Lycka till!
Citera
2011-08-01, 17:01
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch
Jo visst, men jag är en lite för snäll person. Hur säger man på ett snällt sätt att "jag vill inte umgås med dig" lixom?

Det är inte det att du inte vill umgås med henne men du finner det olämpligt att göra det tu-man-hand då det kan såra er gemensamma väns känslor.

Svårare än så är det inte.
Citera
2011-08-01, 18:43
Medlem
Stewie_griffins avatar
Orkar inte läsa mer än första sidan, men jag hatar regeln om att man inte får dejta kompisars ex. Har inte direkt varit i situationen men det är så dumt så man baxxnar.

Du får överväga helt enkelt. Kommer ni vara bra kompisar resten av livet, är ni tighta och umgås ofta. Kommer ni alltid att göra det? Skippa bruden om det stämmer...

Annars så kanske hon och du är världens bästa match, ni kanske kommer leva hela livet ihop. Knulla som kaniner och njuta alla era kvarvarande dagar. Vem säger nej till det bara för att någon varit där och paxat henne??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in