===>#LOUDmouth#
När det gäller domarskandalen mellan Dif och giffarna har jag aldrig uttalat mig om här på flashen :evil:
Om det skulle ha gått lika bra för ajkå i år som för DIF så skulle vi ha hört ett och annat av gnagarna. Med tanke på hur bra det gått för DIF de senaste tre åren i fotboll, och för att inte tala om två sm-guld i hockey så är det äntligen vi i DIFlägret som kan säga att "Vi är bäst i stan", så vi har med all god rätt att vara självgoda. :twisted:
Och för att gå tillbaka till matchen mellan DIF och giffarna så var du inte där, VI vet vad som hände, DIF- och Giff spelarna och svenska fotbollsförbundet vet vad som hände, med tanke på att de stängde av Fröjdfeldt (avstängd till september -02) att döma Difs matcher av skäl som är glasklara.
Jag fattar inte vad "Elmander, Källström, Rhen och Isaksson fösvinner" har att tillföra "debatten". Då ska vi se hur mycket bra lag av ajkå det finns när Nordin, Hoch, Andreas Andersson och Ishizaki fösvinner. :twisted:
"Och spelade riktigt bra mot Europa"...............wahahah, pinsamt! Gnäll, gnäll på domarn bara. :twisted:
Och det resterande inlägget som jag tror var inriktad mot mig så säger jag bara:
[size=15]"Läs motståndarsupportrarnas inlägg och åsikter, tänk er in i deras situation över hur dåligt de mår över vårt fantastiska fotbollslag, luta dig tillbaka - och njut!
För även om det blåser hårt så är det underbart att vara Djurgårdare just nu, Sveriges Stolthet i Europa, Cupfinal och Allsvensk slutspurt om guldet. Kan det bli bättre?"[/size]
"Vi har som sagt all rätt att vara självgoda med tanke på vår DIF familj åstadkommit de senaste åren, senaste 15 åren i hockeyfamiljen".
"Hoppas det blir en trevlig match i Svenska Cupen"