2011-07-30, 00:31
Medlem
Jag har en pojkvän som jag stortrivs med och vi har varit tsm snart i ett halvår de ända problemet är hans JÄVLA EX FAN rent ut sagt.

De börja med att hon adda mig på fb, och tillslut alla mina kompisar jag tagga i inlägg.

Ja vet man brukar kolla på sitt ex nya ifall man fortfarande gillar honom men hon släppte inte blicken när hon såg mig när hon gick förbi så vände hon sig om och kolla efter mig helt sjukt och läskigt.

Hon skriver till min pojkvän långa meddelanden att hon saknar han både till mobil och på nätet, hon lägger in inlägg på fb och skriver jag saknar dig o blabla säkert 10-15 st. och hon får aldrig svar.

Hon skriver till han utan att han svarar på valborg, sedan på kvällen ser hon mig och kommer fram till mig och berättar att min pojkvän har vart otrogen och hon sa att hennes lillasyster hade sagt de till henne, hon vet exakt vilka datum jag och erik har träffats vilka datum vi har haft sex för första gången, och hon berättar om mitt förflutna och pratar om deras förhållande och repeterar samma mening om och om igen. Jag går därifrån med tårar i ögonen för att självklart tror jag inte att någon går fram till en människa och ljuger om sånt, men de gjorde hon. Och i själva fallet har hon inte ens någon lilla syster och erik hade inte strulat med den där tjejen. hon skriver dagen efter att de var ett falskt ryckte och ett långt stycke om varför jag inte ska vara tsm med honom.

Hon raderar erik på fb och sedan försöker hon lägga till honom om och om igen men han accepterar inte, då skriver hon meddelanden till mobil och på fb snälla acceptera mig.

Jag får höra av en kompis som går i paralellklass som henne att hon pratar om hennes och eriks sexliv när dom var tsm så mycket att folk hörde från en annan klass som inte ens känner henne vet om de, då hade vi vart tsm i 3,5 månad.

Hennes kusiner som är 5 år äldre en oss kommer fram till erik som säger att han är en dålig pojkvän och skäller ut honom, då har vi vart tsm i 5 månader.

Hennes kompis kommer fram till mig och säger att hon snackar skitsnack om mig men samtidigt gillar hon bilder på mig och erik som jag har lagt upp på fb?

Va kan man göra för att få stopp på de här? Antagligen är de mer saker som hänt som inte jag ens vet om.. jag har aldrig stött på en sån här jobbig människa. De känns som om de förstör lite av vårat förhållande för jag är ständigt rädd att hon ska förstöra när hon jämt beter sig så dumt.

Ett halvår har passerat och dom hade gjort slut ca 2 mån innan vi blev tsm och dom sista månaderna träffades dom knappt och dom hade gjort slut ca 7 gånger innan. Erik har pratat med henne att hon ska sluta men de tar aldrig slut.

Något tips om vad man gör åt ett sånt här dreggel?!
Citera
2011-07-30, 00:34
Bannlyst
ta det bara lungt så kommer det att bli bra.
Citera
2011-07-30, 00:37
Medlem
Enskilds avatar
Ja det är inte så mycket att göra om hon inte lyssnar, hon kommer lessna förr eller senare. Håll ut!

Det är iaf henne det är synd om, hon bara slösar tid och energi på det förflutna.
Citera
2011-07-30, 00:39
Medlem
alla ex är väl jobbiga?
Citera
2011-07-30, 00:39
Medlem
Hur kan hon veta så privata saker som när du och din pojkvän hade sex för första gången. Ofta det finns någon annan än er två som vet det ens så hur fan fick hon reda på det?
Citera
2011-07-30, 00:41
Medlem
crying.freemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
ta det bara lungt så kommer det att bli bra.

Haha, fan vad betryggande

Du kanske får be Erik att säga till ordentligt att han inte vill ha något att göra med henne? Svartsjuka är en jobbig känsla för en drabbade och folk människor runtom. Men som ovanstående kommentar säger; det kommer bli bra, och hon kommer med största sannorlikhet komma över detta. Släng mer tid på det.
Citera
2011-07-30, 01:14
Medlem
Ackis avatar
Om både du och din pojkvän kör /ignore på henne och alla hennes kompisar, så tröttnar hon nog till slut.

Jag måste ändå säga att jag är lite nyfiken på hur hon fick veta när ni hade sex första gången och liknande personliga saker.
Citera
2011-07-30, 01:28
Medlem
Varför inte bara ge henne en fet käftsmäll?
Skämt åsido.

Be Erik att han ber henne dra åt helvete.
Ni är ju inte så gamla och lugnar hon
inte ner sig, anmäl hon för ofredande eller ngt liknande.
Är inte bra på de termerna.

Eftersom du verka älska Erik, hoppas jag du orkar.
Kan ta som fan på ett förhållande när exet är bäng.

Ha det bra
Citera
2011-07-30, 01:38
Medlem
Ignorera all skit snack bara. hon är bara avundsjuk på er. Det enda hon är ute efter är att förstöra för er. Om ni inte bryr er ett dugg om det hon säger och gör så kommer hon tillslut att ge upp och fatta att det inte funkar att sära på er. Lycka till. Ger hon fortfarande inte upp så ge henne en rejäl smäll på käften och be henne dra åt helvete
Citera
2011-07-30, 09:28
Medlem
Blockera henne på FB helt och om de går så blockera henne i telen ignorera totalt det hon vill r ha uppmärksamhet, sen ska detta inte vara ditt problem utan hans, så han får fixa det där på nåt vis.

De tär på förhållandet så ni bör nog prata igenom det ordentilgt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in