Citat:
Ursprungligen postat av
Mamuti
Har en jävla massa oxikodon depot 10 mg, hur länge sitter dem i? Är 30 mg + 60 mg kodein en bra nybörjardos? Är färsk på oxy men har byggt upp lite tolerans på tramadol.
Vet inte hur jag ska använda dess, ensamt så är dem ju rätt så tråkiga men tillsammans med lyrica och kodein så svänger det på.
Ta det lugnt med oxy och prova dig fram till vad som känns bra. Börja med 20mg, och fyll på eftermiddagen 30-60 min med 20mg i taget tills du hittar en bra nivå. Du kan räkna med att det sitter i ca 6 timmar och sedan börjar det klinga av. Antingen tuggar du dom ordentligt eller så pulveriserar du oxyn ordentligt och sätter en rövpanna. Nasalt funkar det med, men kortare rus och själv tycker jag det fort blir jävligt mycket pulver att dra i snoken med 10mgare.
Ta det lugnt med Lyrica i samband med oxy. Särskilt om du är ny, och inte blandat innan och vet var dina gränser går.
Kodein är så svagt i jämförelse att du kan strunta i att blanda. Spar det till ett eget tillfälle istället!
Jag tyckte inte tramadol påverkade min tolerans på oxy i stort sett alls, men det är givetvis individuelltill.