Flashback bygger pepparkakshus!
2015-02-26, 10:39
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Jag har ännu inte fått något grepp om hur fort toleransen kan svinga fram och tillbaka när det gäller oxikodon...

Om man var tionde dag tar 80mg under en dag, utvecklar man då med tiden någon tolerans? Alltså, nio dagar av tio är man helnykter; en dag av tio är man oxikodonad hela dagen.

Borde vara chill om du kör så.
Citera
2015-02-26, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Jag har ännu inte fått något grepp om hur fort toleransen kan svinga fram och tillbaka när det gäller oxikodon...

Om man var tionde dag tar 80mg under en dag, utvecklar man då med tiden någon tolerans? Alltså, nio dagar av tio är man helnykter; en dag av tio är man oxikodonad hela dagen.

ja faktiskt
om du kör så kommer den 10:e gången vara sämre än t.ex. den 3:e gången

men jag tror du kan köra så ändå med "gott resultat" rätt länge
hur länge är svårt att säga; kanske ett halvår innan det blir ovärt ekonomiskt

lusten att vilja höja dos kommer naturligtvis, det kan jag lova
[av olika skäl så vet jag dessa sakerna, det är liksom inte bara mina erfarenheter]
Citera
2015-02-27, 12:44
Medlem
Redlinezs avatar
Min tolerans är skyhög mot oxy just nu :/ Måste ta ett längre uppehåll nu..
Citera
2015-02-27, 23:43
Medlem
FarbrorApas avatar
Hur vad blir effekten om man tar 100 mg tramadol och 10 mg oxikodin samtidigt? Vet 0 om opiater, bara undrar?
Citera
2015-02-28, 00:07
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorApa
Hur vad blir effekten om man tar 100 mg tramadol och 10 mg oxikodin samtidigt? Vet 0 om opiater, bara undrar?

Strunta i tramadolen och ta 10mg oxykodon istället. Oxyruset kör oftast över tramadolruset helt.
Citera
2015-02-28, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Strunta i tramadolen och ta 10mg oxykodon istället. Oxyruset kör oftast över tramadolruset helt.

Första gången får man lite synergi-. Det fick jag eftersom tramadol är en av de drogarna jag tidigare har ignorerat. Men sen, redan efter några gånger så var det snabbt bortkastade tramadol-tabletter...
Citera
2015-02-28, 00:22
Medlem
FarbrorApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Första gången får man lite synergi-. Det fick jag eftersom tramadol är en av de drogarna jag tidigare har ignorerat. Men sen, redan efter några gånger så var det snabbt bortkastade tramadol-tabletter...
Inte farligt på något sätt? Det är inte jag som tagit. Vet 0 om opiater, min kompis sa på chatten att hon tagit 100 mg tramadol och 10 mg oxikodin. Vet ingenting om opiater, bara frågade er.
Citera
2015-02-28, 00:29
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorApa
Inte farligt på något sätt? Det är inte jag som tagit. Vet 0 om opiater, min kompis sa på chatten att hon tagit 100 mg tramadol och 10 mg oxikodin. Vet ingenting om opiater, bara frågade er.

Om det är allt som hon tagit så är det 100% lugnt
Citera
2015-02-28, 00:46
Medlem
FarbrorApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Om det är allt som hon tagit så är det 100% lugnt
Skönt att höra, tack!
Citera
2015-02-28, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Min tolerans är skyhög mot oxy just nu :/ Måste ta ett längre uppehåll nu..

Sub/tramadol blandning ist då. Börja med stora doser för att sedan trappa ner båda under ett par veckor till du är nere på min dos av tramadol. Sen är det bara köra igång på oxyn igen...
mitt personliga tips
Citera
2015-02-28, 13:09
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losmuppiz
Sub/tramadol blandning ist då. Börja med stora doser för att sedan trappa ner båda under ett par veckor till du är nere på min dos av tramadol. Sen är det bara köra igång på oxyn igen...
mitt personliga tips

Skadar ju inte att testa. Får se när det blir av dock!
Citera
2015-03-02, 16:14
Medlem
boredomss avatar
Hej har 80 mg oxy just nu och är bortom lycklig. Det var väldigt längesen jag tog oxy men den senaste veckan (senaste gången var för över 50 timmar sen) har jag tagit en del sub, ganska kontinuerligt dock inte mycket. Kommer jag vara ganska tolerant mot oxyn nu? Jag är villig att hålla mig några dagar om det ska vara så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in