2013-02-07, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av user
Dom kom i blister och hittade inget tillverkarnamn på blistern. Ser dock exakt ut som dom på fass.

räcker att elda några sek då. sen är det biff
Citera
2013-02-07, 19:17
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
räcker att elda några sek då. sen är det biff
Tack nkvd2, du har varit till stor hjälp! mår fan redan fint på 20mg nasalt inte tagit opis på 2 veckor o då var det 50mg metadon.... mmmmhh en dröm som går i uppfyllelse att testa denna gudagåva

Till er alla, oxy piskar fan horse, man blir inte lika zombiefierad och mer euforisk! delad andraplats har morfin och opium och sen kommer buprenorfin. Hur står sig kodein? Det har jag inte testat än även om jag var väldigt nära på att sno ett rör citodon igår. drömde hela natten om att göra en cwe och en rejäl macka men så kom en ängel med oxyn!
Senast redigerad av user 2013-02-07 kl. 19:20.
Citera
2013-02-07, 22:58
Medlem
users avatar
Dragit i mig alla 60mg utan nån vidare tolerans och det var rätt mycket i överkant kan jag erkänna, vågar inte gå o lägga mig...
Citera
2013-02-08, 00:10
Bannlyst
Citat:
Dragit i mig alla 60mg utan nån vidare tolerans och det var rätt mycket i överkant kan jag erkänna, vågar inte gå o lägga mig...

dricker du någon alkohol eller ta benso, så kan det vara klippt
do not!
Citera
2013-02-08, 00:44
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
dricker du någon alkohol eller ta benso, så kan det vara klippt
do not!
Nu har det släppt men just då slocknade jag och vaknade av syreberist var 10e minut, men pangade de sista 20 och rökte typ 10 cigg. Nu i "efterhand" var de värt det för nu är det så skönt igen. Gick lite över styr bara är van vid att ha en överdriven tolerans mot droger men man lär sig ju den hårda vägen. Du verkar som en bra kille nkvd, vart håller du hus i landet?
Hade jag inte ätit över 100mg diazepam igår hade de kunnat vara annorlunda tror jag.
Citera
2013-02-08, 22:39
Medlem
users avatar
Är det farligt att dra i sig lite sub om man intagit oxy för ca 3 timmar sedan?
Citera
2013-02-08, 22:51
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Är det farligt att dra i sig lite sub om man intagit oxy för ca 3 timmar sedan?
Vet inte hur det är att "gå åt andra hållet" men sub blockar ju oxy... men är oxyn redan igång vettu fan hur reaktionen blir
Citera
2013-02-08, 23:42
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vet inte hur det är att "gå åt andra hållet" men sub blockar ju oxy... men är oxyn redan igång vettu fan hur reaktionen blir
Känner inte av oxyn längre, tänkte ta ca 2mg subuxone. Har läst att det kan kasta inen i nån slags avtändning. Är ine beroende av opiater utan har enbart tagit ca 60mg oxy utspritt under dagen.
Min polare har tagit 30mg och han har precis tagit 2mg sub och verkar må fint.
Citera
2013-02-09, 02:58
Medlem
users avatar
Intog 2mg sub ungefär 4 timmar efter sista dosen, funkade utmärkt.
Citera
2013-02-10, 11:29
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Intog 2mg sub ungefär 4 timmar efter sista dosen, funkade utmärkt.
Om ni tagit mer oxy så hade ni kunnat bli lite "dåliga" faktiskt men det är inget farligt oavsett bara obehagligt..

Själv så körde man 60mg Oxycondone Lannacher (dessa är förbannat hårda, tur man har mortel) rakt av i ett rumpskott för ungefär tio minuter sen så nu sitter jag här med hicka och ett stadigt ökande välmående.
Senast redigerad av AlltidPåverkad 2013-02-10 kl. 11:35.
Citera
2013-02-10, 12:39
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Om ni tagit mer oxy så hade ni kunnat bli lite "dåliga" faktiskt men det är inget farligt oavsett bara obehagligt..

Själv så körde man 60mg Oxycondone Lannacher (dessa är förbannat hårda, tur man har mortel) rakt av i ett rumpskott för ungefär tio minuter sen så nu sitter jag här med hicka och ett stadigt ökande välmående.
Körde 70mg oxy under dagen och blev till sist 4mg sub innan natten va slut, funkade hur bra som helst men tror man hade känt mer av subben om man väntat ett par timmar.
Citera
2013-02-10, 22:53
Medlem
PAIN-s avatar
Citat:
Körde 70mg oxy under dagen och blev till sist 4mg sub innan natten va slut, funkade hur bra som helst men tror man hade känt mer av subben om man väntat ett par timmar.

Har läst på flera ställen att det ska vara så att just subben fungerar extra dåligt om man tar det tätt inpå starkare Opioider (då menar jag så tätt inpå det går utan att få AT *om man är fysiskt beroende*)

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in