Citat:
Ursprungligen postat av The Philosopher
Mår jävla bra men inte alls som folk har beskrivit det. Beror troligen på att jag inte vänta tillräckligt länge för subben att gå ur + att jag har en rätt hög tolerans mot nästan alla typer av droger. Ska vänta minst 1 vecka tills jag tar oxy igen. Hade förväntat mig liggande helt borta och nodda med en eufori som pumpa i hela kroppen.
Det du säger att folk pratar om,
"sväva på moln" är svårt att uppnå så länge du inte injicerar oxykodonet. Självklart går det att uppnå utan att administrera intravenöst, men det krävs ganska stora mängder om du har tolerans på buprenorfin. Blir liksom en korstolerans. Är du där emot helt färsk på opiater och skulle ta 40-80 mg oralt så skulle det kännas på bra. Men jag kan nästan lova dig att om du är utan subutex 48 timmar och sedan injicerar 40 mg så är du i himmelen. Första gången jag injicerade oxycontin så tog jag 80 mg. Hade ätit subutex i 1,5 år ungefär, och bara varit utan i lite mer än ett dygn innan jag tog oxyn. Min polare fick släpa ut mig ur lägenheten vi var i. Jag var inte kapabel att gå ens. Kanske berodde på de xanoren jag åt tidigare under dagen, men nog fan mådde jag bra allt.
Personligen tycker jag inte att du ska ta mer oxy nu, kan lätt bli för mycket så att det slutar i obehag istället. Man kan överdosera även oralt så var försiktig. Vänta runt 70-72 timmar tills nästa intag, så tuggar du 80 mg direkt och sväljer. Glöm inte att skölja bort färgen från tabletten först. Ruset blir intensivare då, dock kortare!
Lycka till och
må väl!