2010-07-23, 17:11
Citat:
Endast 5mg får du inget rus på, som du förvisso har fått erfara. Du får slänga i dig snarare 20-30mg så kommer du märka av de speciella egenskaper ämnet oxikodon har att erbjuda. Börja med 20mg och vänta några timmar, släng i dig 10mg om du inte är nöjd.
Ursprungligen postat av HÅDE
Tackar å bockar för svaret!
Vet dock inte hur jag ska specificera mig. jag vill bara uppnå en bra euforikänsla, utan att för den delen bli helt borta.
Jag provade en femma men kände inget speciellt, möjligtvis liiite orolig i magen, som liite illamående, men ingen ruseffekt.
Kasst att jag äter benzo just i detta ögonblick.
Om man tar 10mg oxynorm och väntar ett tag, åså en femma å väntar osv. Kan det bara bli svårt att andas helt plötsligt (Andningsdepression) ????
Kasst, jag har en massa dexofen utskrivet, men dom verkar ännu farligare ihop med benzo och enligt lästa trådar ger mest illamående och ingen effekt.
Så jag riktar in mig på oxy. Hmmm knepigt det här
Vet dock inte hur jag ska specificera mig. jag vill bara uppnå en bra euforikänsla, utan att för den delen bli helt borta.
Jag provade en femma men kände inget speciellt, möjligtvis liiite orolig i magen, som liite illamående, men ingen ruseffekt.
Kasst att jag äter benzo just i detta ögonblick.
Om man tar 10mg oxynorm och väntar ett tag, åså en femma å väntar osv. Kan det bara bli svårt att andas helt plötsligt (Andningsdepression) ????
Kasst, jag har en massa dexofen utskrivet, men dom verkar ännu farligare ihop med benzo och enligt lästa trådar ger mest illamående och ingen effekt.
Så jag riktar in mig på oxy. Hmmm knepigt det här
Du kanske kommer att må illa men det är helt vanligt speciellt om man är nybörjare.
Kan tillägga att det är ingen dödlig dos, inte heller i kombination med endast 10mg diazepam (som du tom har tagit dagligen och är van vid bensodiazepiner vid det här laget).
Citat:
De flesta här är ju ute efter att må bra på oxy och få ett rus. Då är man inte nere på doserna som ger goda smärtstillande effekter. Toleransen kommer snabbt och då är de höga doserna ett måste för att må bra eller bli frisk.
Ursprungligen postat av TheDoors1
Och många har skrivit om oxycontin och helt sjuka mängder. Jag har ätit det nästan dagligen i 4 år. Och tuggar jag 10mg oxycontin får jag bäst rus.