Tror inte att två svarta hål skulle ta ut varandra, mer att det skulle bli ett "större" svart hål (svarta hål har ju ingen volym).
Svarta hål har alltid fascinerat mig, minns att jag gjorde i 8:an ett fysikarbete om svarta hål. Som 14-åring (utan att skryta

) kom jag med egna teorier om dessa fenomen, som fysikläraren blev chockad över att se.
[OT]
Lite om hur svarta hål fungerar (för den som är intresserad):
Till att börja med så finns det 4 sk. fundamentala krafter;
Stark kärnkraft/växelverkan, som håller samman kvarkar, baryoner o mesoner, denna har en räckvidd på 10^-15 m, alltså verkar den bara inom atomkärnan. Vi säger att denna har styrkan 1, för att jämföra med övriga krafter.
Elekromagnetisk kraft, som påverkar laddade partiklar (t.ex protoner o elektroner). Dess räckvidd är oändlig men avtar snabbt. Styr t.ex joner o molekyler. Dess styrka är 10^-2.
Svag kärnkraft/växelverkan, styr stabiliteten i atomkärnor, som t.ex radioaktiva sönderfall. Samt påverkar den leptoner (exempelvis elektroner). Dess räckvidd är 10^-17 m och dess styrka är 10^-5.
Gravitationskraften, som påverkar allt, även fotoner (t.ex ljus, som inte har någon massa). Dess räckvidd är oändlig men avtar som sagt kraftigt med avståndet. Dess styrka jämfört med de andra krafterna är så lite som 10^-40.
Men när en stjärna som har en massa mellan 1,4 och 3,2 ggr solens kollapsar, så krymper stjärnan, men behåller sin massa till ett par kilometer i diameter. Gravitationen blir så stark att elektroner dras in mot atomkärnan o reagerar med en proton till en neutron. Neutronerna packas tätt, och bildar en sk. neutronstjärna. Densiteten är enorm, en cm3 skulle väga miljoner ton. Strålning kan fortfarande lämna neutronstjärnor, sk. pulsarer anses vara roterande neutronstjärnor som sänder strålningspulser.
Är massan av stjärnan större än 3,2 solmassor, så övervinner gravitationen alla de övriga krafterna. Neutronerna dras ihop, och man vet inte vad som händer med dem. Volymen blir noll, men fortfarande med en massa som motsvarade stjärnan. Densiteten blir då oändlig (t.ex 3,4/0 = oändlig). Men som Croaton sa, så finns det sk. Hawking-strålning, som anses kunna lämna ett svart hål. Men då måste det betyda att det är något som rör sig fortare än ljuset, då flykthastigheten från ett svart hål är högre, eller åtminstonde lika med ljusets. Alternativt skulle Hawking-strålning vara något som inte påverkas av gravitationen, eftersom inget, enligt relativitetsteorin kan röra sig fortare än ljuset (min egen teori

)
Sen blir man bara knäpp om man försöker fundera vidare, på t.ex sambandet mellan svarta hål, kvasarer och sk. maskhål. Men för den som vill lära sig mer så rekommenderar jag boken "Svarta hål och kosmiska ägg" av Isaac Asimov. Detta är en mycket lättförstådd bok, läste o begrep den när jag var 12 år.