2011-07-28, 19:05
Medlem
Raskass avatar
Förundras mest över hur man som småbarnsförälder är funtad när det viktigaste i livet verkar vara att bygga fysik och inte dra sig för härbärgera stora mängder narkotika vilket man vet kan leda till x antal år på kåken.Är tydligen mer värt att få spänna sin gudomliga lekamen i herrtrosa på ett SM i byggning för en plåtbuckla och ett kg proteinpulver än att slippa bli skild från ungarna..
Citera
2011-07-28, 19:50
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzBeer
Jag föreslår: J*n*s Kr**nzm*r

Oj.. honom känner jag ju ytligt. Mycket charmig kille. Han har alltid haft fina bilar och gott om pengar och vart mycket generös när jag träffat på honom ute. Jag blir inte förvånad att han dopar sig men att han skulle ha 1,5 kg amfetamin förvånar mig. Misstänker att det är en tjänst åt nån.
Citera
2011-07-28, 20:21
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Oj.. honom känner jag ju ytligt. Mycket charmig kille. Han har alltid haft fina bilar och gott om pengar och vart mycket generös när jag träffat på honom ute. Jag blir inte förvånad att han dopar sig men att han skulle ha 1,5 kg amfetamin förvånar mig. Misstänker att det är en tjänst åt nån.
Inte ett dugg förvånande. Hans bror Markus (som förövrigt också varit i eliten inom fitness) har aldrig någonsin haft rent mjöl i påsen. Dessa bröder har alltid varit tajta så det är helt i sin ordning att dom hittat dessa droger. Däremot så är jag väldigt förvånad att han är så jävla efterbliven att han sitter på dessa grejer i sin bostad. Han tillhör eliten, han dopar sej och polisen kör nu en stor offensiv mot steroidbrukare. Man behöver ju inte vara partikelfysiker för att räkna ut att man ligger i riskzonen. Hans bror Markus är dessutom mycket välkänd hos polisen och det även Jonas. Så dessa slutar aldrig att förvåna en. Martin Kjellström satt ju med steroider för miljonbelopp i sin lägenhet... Vilka jävla nötter. Jonas är ju faktiskt jävligt skärpt, så varför han gjort bort sej så här är nästan en gåta.
Citera
2011-07-28, 20:43
Medlem
lundagrens avatar
Sällar mig till er andra. JK är en riktigt trevlig kille som jag träffat ett par gånger.
Så jävla korkat detta med så stora mängder tjack om man inte är missbrukare själv, vilket jag tvivlar att han är.
Citera
2011-07-28, 20:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
När polisen slog till mot hans bostad i Linnéstaden hittade de dopningspreparat i stora mängder, tomma vialer, lock och klisteretiketter.

Plus amfetaminet, han blir borta många år vilket är rätt åt den egoistiska jäveln.
Hur kan man låta droger och steroider gå före ens familj?
Citera
2011-07-28, 23:47
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ove Rytter är den värsta hycklaren genom tiderna, patetisk som inte står för det han gör.
Jag bryr mig inte om folk dopar sig, stå för det bara, men har även förståelse för att det kan vara en aning besvärligt i dessa tider
Stå för det? Det är olagligt med dopingpreparat i Sverige så det är ju lite svårt att gå ut och stå för det då. Det man kräva är ju att de håller lite låg profil; dvs ger fan i att skriva artiklar om hur förkastligt det är med steroider och att det räcker att käka bisonkött för att bli grov. Jag tycker det är bra att polisen satsar resurser på det här då de här killarna knappast kör bara för eget bruk utan även säljer till småkillar på gymmen. Det kostar en hel del att gå på tävlingsdoser av steroider så inte svårt att räkna ut var pengarna kommer ifrån...
Citera
2011-07-29, 00:32
Medlem
Har också så svårt att förstå M.K och J.K i dessa fall. Man vet att dom brukar och som tidigare sagts så är dom ju absolut i riskzoonen för att få en visit av farbror blå.

Att ligga på dom doser och preparat som dessa herrar gör kostar ju en slant så tjacket kanske var för att finansiera sitt bruk, sedan steg det honom åt huvudet när han såg vilka pengar han kunde göra på det så då blev det i större skala?

Trist, han verkar bra förutom detta då. Roligt för frugan och ungen...
Citera
2011-07-29, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Låter som Jonas! Hans lillebror Markus är också i samma bransch enligt ett antal personer.

ja Marcus Kraenzmer fick 12 år för grovt narkotikabrott + lite annat, året var 2008 tror jag.
Citera
2011-07-29, 01:11
Medlem
HarmonicAces avatar
1,5 kg amfetamin kan ge 16 år.

Sverige är fantastiskt, här kan du våldta och dräpa och få ett aja baja, men gud nåde dig om dina eget valda preparat inte står på av staten godkänd lista!
Citera
2011-07-29, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
1,5 kg amfetamin kan ge 16 år.

Sverige är fantastiskt, här kan du våldta och dräpa och få ett aja baja, men gud nåde dig om dina eget valda preparat inte står på av staten godkänd lista!

Ja men retard. 1.5 kg tjack - vet du hur många otaliga resor missbruk och misärer det med stor sannolikhet ger upphov till? Tänk alla kriminella led och situationer det går igenom. Staten tänker att det är en cancersvulst som drabbar många i samhället på olika sätt.

Tänk på alla brott som är drogrelaterade som exp våldtäkter, rån, mord mm.
Senast redigerad av sexyboy87 2011-07-29 kl. 01:23.
Citera
2011-07-29, 09:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag är lite nyfiken på Jonas umgängeskrets Vilka umgås Jonas med, är det likasinnade eller är det mer vanligt folk?

Satt i går och funderade på det här med polisens nya krafttag mot doping, frågan är varför polisen i Göteborg är mer effektiva än polisen i Sthlm. Ta en sväng ner på Sats Odenplan, varannan man går på steroider, medan killar som kurar i Göteborg får smyga omkring på de större gymmen.
Citera
2011-07-29, 09:21
Medlem
Skatteskolks avatar
Offtopic, men nu tas ämnet upp igen i tråden om att det kostar att preppa. Vad är det för månadskostnad vi snackar om för GM under bulk och sen deff i enbart illegala preparat? Och då pratar vi om på GM:s nivå. Jag har ju redan kikat vad ryssfemmor kostar, men det är ju knappast det enda som brukas av GM.

Sen kostar ju normalt kosttillskott rätt mycket med, men det exkluderar vi i sammanhanget här.

Jag tänker på motiven, om man tidigare langat för att finansiera bruket jämt ut och sen inser hur mycket mer man kan tjäna.

Skatteskolk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in