Blir ju inte lika mycke värme över hela om han har båda inne i 90 sek bara, så antingen måste han ha dom inne längre eller en åt gången. Saken är biff! sagt och gjort! nu är de slutdiskuterat
Slutar inte att bli förvånad när folk som inte har någon aning om vad de pratar om ändå svarar på trådar. De två senaste postarna är de enda som är på rätt väg.
Nu vet jag själv inte svaret, men antar att det borde gå att räkna ut. Iaf med en ungefärlig siffra.
Men ni måste väl förstå att det inte är linjärt, och heller inte konstant. Ni som får för er 90 sek eller 180 sek kan ju inte ens ha klarat av Matte B i gymnasiet. Varför fan lägger ni ner er tid på att svara?
Btw, nä jag hade inte tänkt stapla dom, lägga som jämte varann var planen.
Ta ut dem ur förpackningen och lägg ut dem på en tallrik i ett "lager". Då går det nog lika fort som vanligt. När jag har värmt en vanlig förpackning har det hänt då och då att det har varit tjäle i mitten där pannkakorna ligger på varandra och för varmt i kanterna. Så nu lägger jag ut dem och kan köra kortare tid och få jämnare värme... Eller nu och nu, det var nog ett halvår sen jag åt de där pannkakorna, men ja... Senaste gångerna gjorde jag så.
Om du nu nödvändigtvis måste värma båda förpackningarna samtidigt, kan det vara en ide att gå ner i effekt och ta lite längre tid. Prova dig fram får du se.