Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom flesta moderatorer har god kunskap inom dom ämnen dom modererar så jag tror att du pratar om ett försvinnande litet problem. När eller om det nu händer är det inte svårare än att man tar kontakt med den moderator som delade ut tillsägelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av CarlHamilton
Jag tror snarare att du/ni inte ska ha för höga tankar om er själva... Å andra sidan kommer modsen att titta på tillsägelserna vid en ohörsamhetspoll och bedömer man då att tillsägelserna är felaktiga påtalas det.
Det var alltså en egen förfrågan som inte hade någonting med egna (eller andras?) tankar att göra. Stämmer det som signaturen
Schnuppfen skriver om tveksamma tillsägelser till följd av att upprörda dissidenter, som i stridens hetta på grund av olika orsaker inte begripit innehållet och funnit det lönt att anmäla, tycks ha vunnit visst gehör hos moderatorerna är det ju givetvis oerhört allvarligt. En sådan utveckling kan vi givetvis inte ha och jag är trygg i förvissningen att Ni vidtar kraftfulla åtgärder för en så rättvis och sanningssegrande moderering som möjligt. Flashback är bra men kan inte bli förnöjt. Nu förstår jag dessutom, efter Era förklaringar, bättre. Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av SkunkenSune
Avancerat språkbruk?
Som "LOL", "Han trollar ju bara lixom", ":whoco:" eller kanske "jävla nigger"?
Nej, avancerat språkbruk gör knappast att vi som moderatorer blir bortkollrade och raderar inlägg som är OnT.
Du förstod inte
poängen