2025-07-15, 11:55
Medlem
2n00b4Us avatar
Finns det några bra second hand butiker som inte är kedjor? Tycker att så många av dom kör samma upplägg, så man hittar knappt tv-spel, leksaker eller andra fynd. Kan hitta jeans ibland, men hittar aldrig några coola t-shirts eller hoodies heller.
Citera
2025-07-15, 12:09
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Finns det några bra second hand butiker som inte är kedjor? Tycker att så många av dom kör samma upplägg, så man hittar knappt tv-spel, leksaker eller andra fynd. Kan hitta jeans ibland, men hittar aldrig några coola t-shirts eller hoodies heller.

Nä det är fan svårt att hitta herkläder som är najs, man får ha en jävla tur känns det som.
Men jag hittade denna vintagetröjjan med dragkedja på en loppis tidigare i år.
https://ibb.co/rGTb97Zs
Citera
2025-07-15, 12:09
Medlem
fearreapers avatar
Citat:

Jag brukar finna på typ Röda Korset, Små loppisar/bodar etc, eller privata loppisar. Både bemannad eller obemannade, riktigt roligt.
Citera
2025-07-24, 08:17
Medlem
Mina riktiga fynd gör jag på garage och bakluckeloppisar. Mycket billigare än kedjorna!

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in