2011-07-26, 12:23
Medlem
Som rubriken.
En privatperson som ska skicka pengar genom sitt swedbank till mitt, när kan jag veta till 100 % att jag har pengarna?
Citera
2011-07-26, 12:28
Medlem
Du borde kunna se det direkt, i och med att det hela sker inom en och samma bank.
Jag har alltid direkt kunnat se om pengarna är hos mig när det varit Swedbank-Swedbank/Nordea-Nordea.
Citera
2011-07-26, 12:29
Medlem
Capeenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DageN
Som rubriken.
En privatperson som ska skicka pengar genom sitt swedbank till mitt, när kan jag veta till 100 % att jag har pengarna?
Ditt saldo har ökat och du ser att du har fått pengarna överförda till dig i historiken?
Citera
2011-07-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DageN
Som rubriken.

Gissningsvis 1 sekund efter att han skickat pengarna.
Citera
2011-07-26, 12:31
Medlem
White-Wolfs avatar
Om det är från samma bank brukar det oftast komma direkt, och det kan du kolla genom att logga in på din bank eller ringa telefonbanken och kolla kontot.
Citera
2011-07-26, 12:43
Du ser dom direkt, och då är dom dina
Citera
2011-11-23, 12:12
Medlem
Manifestas avatar
Askul på internetbanken idag (Swedbank)
Bedrägeriförsök mot ett fåtal av bankens kunder
Vissa kunder som har försökt logga in på Swedbanks och sparbankernas internetbank har kommit till en felaktig inloggningssida som inte ser ut som vanligt. Bland annat sker inloggning i ett så kallat pop-up-fönster, det vill säga ett fönster som öppnas ovanpå det ordinarie fönstret. Något sådant förekommer inte i normala fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in