2011-07-25, 21:29
Medlem
narlysimpeltons avatar
Det är i alla fall underhållning med att skära av och mala ner en penis

Om du skär upp en slida, är du värd att bli kändis på talkshows?

http://www.youtube.com/watch?v=5rkl_oLSKQc&feature=digest

Varför är våld mot det manliga könet ok?

Varför ses inte lika värde på könen här?
Citera
2011-07-25, 21:31
Medlem
Den förtryckte har rätt att ge igen dubbelt, tror jag att de tänker.
Citera
2011-07-25, 21:47
Moderator
sosweets avatar
Usch, en del klipp var riktigt läskiga!
Vi har väl alltid haft olika värden på könen, fast på olika områden.

Vad jag inte förstår är varför man producerar sånt. Om nu män är de som har störst makt när det ska produceras så borde de väl ha förstånd nog att sålla lite. Det är f-n inte kul!!
Citera
2011-07-25, 22:11
Medlem
Lol tänk om det var en kille som brände igen en fitta, tror inte dom hade skämtat om det i en talkshow direkt.

mvh
Citera
2011-07-25, 22:12
Medlem
ThreeSevens avatar
haha du är störd, våld är aldrig ok xD
Citera
2011-07-25, 22:24
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Usch, en del klipp var riktigt läskiga!
Vi har väl alltid haft olika värden på könen, fast på olika områden.

Vad jag inte förstår är varför man producerar sånt. Om nu män är de som har störst makt när det ska produceras så borde de väl ha förstånd nog att sålla lite. Det är f-n inte kul!!

Ska man tolka den här envisa mediatrenden som bevis på att mannen är det starkare könet då det är ok att driva med den starkare?
Citera
2011-07-25, 22:24
Bannlyst
äckligt. För mig är det precis lika sjukt som att jag skulle sitta å garva med mina kompisar åt tex "hörde om en tjej som var otrogen, hennes kille drogade henne och skar sönder hennes fitta totallt" hahah fan vad rätt, vilken kille.
Citera
2011-07-25, 22:30
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
Ska man tolka den här envisa mediatrenden som bevis på att mannen är det starkare könet då det är ok att driva med den starkare?
Nja.. Det vete f.n det. Men visst, det kanske är mer accepterat att driva med starka än med svaga. I så fall borde det betyda att männen som producerar dyngan anser sej vara starkare? Eller?
Fast det blir ju dumt det oxå. För när familjejuvelerna inte längre sitter på plats så är man nog inte så stark längre.
Personligen har jag aldrig gillat sånt, det hugger till på ett otrevligt sätt när jag ser det. Och jag har inte ens en pung!!
Citera
2011-07-25, 22:39
Medlem
Stiffnippless avatar
Detta är verkligen inte acceptabelt. Varken detta eller kukstympning även om det sistnämnda är mer PK i Sverige än något annat. Fy fan säger jag bara, vart är samhället på väg?
Citera
2011-07-25, 22:45
Medlem
Empresss avatar
Fy fan. Jag har aldrig kunnat se humorn i att driva med män på det sättet.

Jag har alltid sagt att "pungsparkar" är det absolut SISTA utvägen att ta när inget annat hjäper när man skall försvara sig emot en manlig förövare. Ett slag i solarplexus är faktiskt väldigt effektivt.
Nåja nu blev det sidospår här märker jag.

Åter topik. Jag fattar inte vad humorn ligger i att driva med män på det sättet som sagt.
Allvarligt jag tycker det är en snedvriden syn. Det framgick ju även i klippet att det finns män som finner det roande med.

Jag tycker att det är något som skall försvinna. Man skall knappast ha rätt att driva med män på det sättet. Som det görs. Hur man skall tolka det hela.
Ja-a, kanske med att "män är tåligare med fysiska slag än kvinnor därför är det okey".
Citera
2011-07-25, 22:47
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Nja.. Det vete f.n det. Men visst, det kanske är mer accepterat att driva med starka än med svaga. I så fall borde det betyda att männen som producerar dyngan anser sej vara starkare? Eller?
Fast det blir ju dumt det oxå. För när familjejuvelerna inte längre sitter på plats så är man nog inte så stark längre.
Personligen har jag aldrig gillat sånt, det hugger till på ett otrevligt sätt när jag ser det. Och jag har inte ens en pung!!

I vilket fall kan man begära och kräva en respekterande mogen attityd i offentligheten
Citera
2011-07-25, 22:59
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Fy fan. Jag har aldrig kunnat se humorn i att driva med män på det sättet.

Jag har alltid sagt att "pungsparkar" är det absolut SISTA utvägen att ta när inget annat hjäper när man skall försvara sig emot en manlig förövare. Ett slag i solarplexus är faktiskt väldigt effektivt.
Nåja nu blev det sidospår här märker jag.

Åter topik. Jag fattar inte vad humorn ligger i att driva med män på det sättet som sagt.
Allvarligt jag tycker det är en snedvriden syn. Det framgick ju även i klippet att det finns män som finner det roande med.

Jag tycker att det är något som skall försvinna. Man skall knappast ha rätt att driva med män på det sättet. Som det görs. Hur man skall tolka det hela.
Ja-a, kanske med att "män är tåligare med fysiska slag än kvinnor därför är det okey".

Könet är absolut inte tåligt ens med massa adrenalin i kroppen. De stryk man fick som tonåring på krogen syntes dagen efter men berörde en inte så mycket. De våld som gjort mest skada för mig är från tjejer och har aldrig synts dagen efter. Eller jo en del av det har synts dagen efter men skadan känslomässigt är många ggr värre
Senast redigerad av narlysimpelton 2011-07-25 kl. 23:03.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in