2011-07-25, 16:52
Medlem
Som tur är har jag aldrig stött på en live, men usch nej, det är rätt vidrigt faktiskt.

Svårt att sätta fingret på vad det är, men det ser väldigt äckligt ut...
Citera
2011-07-25, 16:54
Medlem
Avtändande. Varför? - Det är jag som ska ha en klump mellan benen, inte hon.
Citera
2011-07-25, 18:54
Medlem
näverläppens avatar
Nej det där är väl inte roligt för någon inblandad. Jag måste nog tyvärr ta bestämt avstånd från bullfittor. En annan sak jag reagerar lite bestört mot är när tanter lägger sig till med något som närmast ser ut som om de hade stoppat in en sköldpadda innanför byxlinningen. Därefter så kränger de på sig de mest åtsittande vita byxor de kan hitta och drar dem sen en bit ovanför naveln. Det ser rätt läskigt ut i ärlighetens namn.
Citera
2011-07-25, 19:39
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Finns en del trådar om bullfittor men ingen som direkt tar upp frågeställningen om det är nice eller ej.

Killar tycker ni det är sexigt med bullfittor, eller avtändande? motivera era svar

Det är sexigt. Jag gillar hur venusberget "bullar" upp sig och syns innanför trosor eller åtsittande träningskläder på gymmet.
Citera
2011-07-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Finns en del trådar om bullfittor men ingen som direkt tar upp frågeställningen om det är nice eller ej.

Killar tycker ni det är sexigt med bullfittor, eller avtändande? motivera era svar

Gillar Cameltoe
fin form och vackert att se på
Citera
2011-07-25, 21:10
Medlem
glidan10s avatar
Jag älskar bullfittor, finns inget värre än en mager mutta
Citera
2011-07-26, 03:09
Medlem
Husmanskosts avatar
vad ja tror känns det ingen skillnad på att knulla en tjej med bullfitta . men om ja ska välja så säger ja , nej ingen bullfitta. det är synen som skulle göra det avtändande, men är människan som har bullfittan en fin och intressant människa så betyder det lika mycket som en finne på näsan =

inte ett dugg
Citera
2011-07-26, 03:44
Bannlyst
Bullfitta är avtändande! EN bullfitta i sig beror på att personen i fråga är i dålig form och fettet har satt sig där nere. Livsstilen bör ifrågasättas!
Citera
2011-07-26, 15:14
Medlem
highstakess avatar
Tycker det är lugnt, så länge det inte är så här http://www.efukt.com/1638_Biggest_Pussy_Ever.html kolla i slutet
Citera
2011-07-26, 23:33
Medlem
Elvensteeds avatar
Om man har svårt att tända på en fitta bara för att den ser ut på ett sätt som någon hittade på att man kan kalla för "bullfitta", så bör man kanske ifrågasätta sin sexuella läggning ...
Citera
2011-07-26, 23:41
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvensteed
Om man har svårt att tända på en fitta bara för att den ser ut på ett sätt som någon hittade på att man kan kalla för "bullfitta", så bör man kanske ifrågasätta sin sexuella läggning ...

Jaha och varför det?
Citera
2011-07-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvensteed
Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in