2011-07-24, 20:00
Bannlyst
Tja har alltid undrar hur fan rakar man pungen? Har provat med rakmaskin några gånger man har misslyckats varje gång så det har börjat blöda, och det gör jävligt ont. Misstolka inte det här och att jag är skit hårig där nere brukar snagga mig så jag har lagom längd på håret där nere och klippa håret på pungen men vill kunna raka bort de hur gör jag så jag slipper skära upp halva pungen?
Sen vad tycker ni är sexigast om man rakar helt eller bara snaggar så här? http://imageshack.us/photo/my-images/43/008qd.jpg/
Citera
2011-07-24, 20:06
Medlem
wernblom88s avatar
raklödder och hyvel, stadig på hand annars blir det svåra pungskador
Citera
2011-07-24, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
raklödder och hyvel, stadig på hand annars blir det svåra pungskador
Okej ska köpa de på måndag och prova de, men ifall jag slinter kan jag råka skära upp pungen då?
Citera
2011-07-24, 20:08
Bannlyst
Jag kör med "rakmaskin" rakar jag med hyvel så bli det irriterat.

Jag har precis som du cuttat i pungen ett flertalet gr, och precis som du säger så gör det ont... men man lär sig... Living on the edge

Har även provat med hårborttagningsmedel ( Veet ) det funkar bra men känns fett bögigt
Citera
2011-07-24, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av random.dude
Okej ska köpa de på måndag och prova de, men ifall jag slinter kan jag råka skära upp pungen då?

Kolla på din avatar!
Citera
2011-07-24, 20:09
Medlem
Kan inte svara på HUR man rakar bort håret där, men jag kan säga att du borde ta bort ALLT! Spara inget. Na-ah.
Citera
2011-07-24, 20:11
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:

Nej, men det svider rätt rejält, blöder ganska mycket. Träning ger färdighet, en hel vetenskap detta.
Citera
2011-07-24, 20:12
Medlem
PreaCs avatar
Rakhyvel. Försöker hålla punghuden rak.

Blir lent efter
Citera
2011-07-24, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burningice
Jag kör med "rakmaskin" rakar jag med hyvel så bli det irriterat.

Jag har precis som du cuttat i pungen ett flertalet gr, och precis som du säger så gör det ont... men man lär sig... Living on the edge

Har även provat med hårborttagningsmedel ( Veet ) det funkar bra men känns fett bögigt
Men tror du det är lätt att det bli djupa sår ifall man failar? haha hårborttagningsmedel på pungen det lät lite halv gay att ha på pungen. Och hur lyckas du med rakmaskin det gör ju skit ont?
Citat:
Ursprungligen postat av Burningice
Kolla på din avatar!
hahaha
Citat:
Ursprungligen postat av minusgrader
Fråga pappa då.. Pissade på din morsas grav förut btw...
Jävla tönt, kul att sitta och leka hård bakom dator skärmen?
Citera
2011-07-24, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorBajskorv
Håller med. Läs mitt inlägg på förra sidan jag skrev till honom.
Såg de håller me, fattar inte hur fan han orkar, och i verkligheten är han säkert en riktig feg jävel som bor långt ut i urskogen.
Citera
2011-07-24, 20:19
Bannlyst
Citat:
Men tror du det är lätt att det bli djupa sår ifall man failar? haha hårborttagningsmedel på pungen det lät lite halv gay att ha på pungen. Och hur lyckas du med rakmaskin det gör ju skit ont?

hahaha

Jävla tönt, kul att sitta och leka hård bakom dator skärmen?

Men medlet är det bästa blir len som en barnpung och det tar ca 20 min.
Citera
2011-07-24, 20:19
Medlem
cdxz11s avatar
Jag kör med rakhyvel, är ju inte speciellt lätt att skära sig med en sådan direkt, försök "sträcka ut" huden och en varm dush för att mjuka upp hårstråna innan är även att rekomendera!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in