• 1
  • 2
2011-07-28, 14:45
Medlem
Hahah 14? herregud. Stackars männska.. jag är över 18 duvet?!
Citera
2011-07-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wallish
Hahah 14? herregud. Stackars männska.. jag är över 18 duvet?!

Börja bete dig som det då, för just nu framstår som en liten uppmärksamhetssökande fjortis.
Citera
2011-07-28, 22:48
Medlem
OKEJ? För liksom det ända jag villa ha va ett jävla SVAR! Och inget annat.. så om du inte har det så kan du gärna dra åt helvete!
Citera
2011-08-06, 19:57
Medlem
Ja du har bulimi, och du måste genast söka hjälp. Ta kontakt med en ätstörningsklinik/skolsyster eller liknande. Din kropp mår inte bra av att få mat så oregelbundet som du har det nu. Du kommer få svårt att klara av skolan med tanke på att man inte kan koncentrera sig när man inte har någon energi, och alla ens tankar går åt till att tänka på vad man inte ska äta och hur man ska klara av att gå ner till ens drömvikt. Jag vet hur det är, jag har också haft bulimi, men som tur var fick jag nyligen hjälp. Mina tankar är inte helt borta men jag kan i alla fall leva normalt nu. Även fast du tycker att det är "skönt" att ha det som det är nu, så tror jag det är för att du har blivit van vid det och för att du är rädd att du ska gå upp i vikt, men det kommer du inte. Snälla för din egen skull, sök hjälp innan du blir så fast så det nästan är försent. Du kan PM:a mig om du undrar något eller vill ha någon att prata med det här om.
Citera
2011-08-06, 21:08
Medlem
wallish: Nu lyssnar du djävligt noga. Du har en klockren ätstörning. Och du ska veta att människor med ätstörningar brukar vara väldigt svåra att "prata allvar" med. Jag har troligtvis aldrig träffat dig och kommer aldrig att göra det, men jag hoppas ändå att du en dag inser (för din egen- och för samhällets skull) vilken skev verklighetsuppfattning du har och börjar använda hjärnan på det sätt som du är kapabel till. gl
Senast redigerad av crullcio 2011-08-06 kl. 21:16.
Citera
2011-08-07, 02:51
Medlem
Pro-ana är idioti. Ett tafatt försök att legitimera sin egen självdestruktivitet via den känsla av gemenskap man får av andra sjuka individer. Vill du komma till insikten om att du låter mat styra ditt liv nu, eller om tio år när du sabbat din matsmältning och dragit på dig feta tandläkarräkningar pga all magsyra du låter passera genom munnen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in