2011-07-23, 21:14
Medlem
Powergirls avatar
Jag har letat runt för att se vad SD har sagt om mördaren i Oslo och om hans angrepp på demokratin i allmänhet och Socialdemokrater i synnerhet men inte funnit något mer en det interna tjafs som fanns till en början. Har jag missat något och i så fall vilket?
Eller är det så att SD gått och gömt sig när det inte var islamister som begått det avskyvärda mördandet?
Citera
2011-07-23, 21:17
Avslutad
http://politisktinkorrekt.info/2011/07/23/ett-angrepp-pa-hela-det-demokratiska-samhallet/
Citera
2011-07-23, 21:18
Bannlyst
Jag tror du ligger något i det faktiskt, vad skulle islamist hatare nu säga när det är en kristen son bombat? Man försöker ju inte försämra sitt redan dåliga ryckte tror jag. Speciellt när något sådant stort har hänt. Flera hundra personer har ju dött så det är ju ingen liten summa.
Citera
2011-07-23, 21:20
Medlem
Mad monks avatar
Tyst? Det är ju det enda som det snackas som.
Citera
2011-07-23, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
http://politisktinkorrekt.info/2011/07/23/ett-angrepp-pa-hela-det-demokratiska-samhallet/

Haha där ser man ... kanske bra att han skriver något trotts allt. Dock skulle jag veta vilka åtgärder han skulle ta till med en svensk GM jämfört med en blatte GM.
Citera
2011-07-23, 21:22
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Till intet förpliktigande inlägg och som vem helst kunde stått för. Hur tror du det låtit om det varit ett attentat iscensatt av muslimer?
Citera
2011-07-23, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Jag har letat runt för att se vad SD har sagt om mördaren i Oslo och om hans angrepp på demokratin i allmänhet och Socialdemokrater i synnerhet men inte funnit något mer en det interna tjafs som fanns till en början. Har jag missat något och i så fall vilket?
Eller är det så att SD gått och gömt sig när det inte var islamister som begått det avskyvärda mördandet?

Du kan inte ha letat annat än i aftonhoran efter någon kommentar.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Det känns ganska bra att han var en vit arg högerextremist va?

Vet inte vad SD ska göra mer än ta avstånd från våldet och beklaga. Han mördade många, men så länge det endast rör sig om en eller två gäringsmän så kan de ju inte göra om det. Är det däremot en organisation som utför något så finns det större risk att de fortsätter med detta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Till intet förpliktigande inlägg och som vem helst kunde stått för. Hur tror du det låtit om det varit ett attentat iscensatt av muslimer?

Vad har Ljugholt sagt?
Citera
2011-07-23, 21:24
Medlem
Mad monks avatar
SD har föresten en låg profil för de respekterar offernen, vänstern däremot verkar var glada över det som hänt. "Ja några småknattar blev skjutna men vi fick RÄTT!" Så resonerar ni.
Citera
2011-07-23, 21:30
Avslutad
Citat:

Svårt att spekulera i. Det får vi se nästa gång det smäller.

Mvh
Citera
2011-07-23, 21:30
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
SD har föresten en låg profil för de respekterar offernen, vänstern däremot verkar var glada över det som hänt. "Ja några småknattar blev skjutna men vi fick RÄTT!" Så resonerar ni.

Hur in i helvete tänker du när du skriver så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in