2011-07-23, 12:17
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gukken
hmm.. jag dejtade en tjej i våras som det tyvärr inte fungerade med (hennes åsikt). Hon blev i stället tillsammans med sin bästa killkompis som hon tidigare hade sagt till mig att "jag skulle aldrig kunna bli ihop med honom för jag vill inte förstöra vår vänskap".

Aja, första tiden efter hon "dissat" mig så undvek hon mig (detta har hon själv sagt) för hon trodde jag skulle vara sur på henne. Men hon har ändå ringt nästan varje dag. Sen efter några veckor så började hon prata om hur roligt vi hade det när vi träffades och att hon gärna skulle vilja umgås som kompisar.

Javisst sa jag och frågade när hon skulle vilja ses. Men varje gång jag har frågat henne så har hon sagt en dag för att sen ställa in. Nu har det nästan gått två månader och jag börjar ledsna totalt. Jag har slutat föreslå att vi ska ses men hon fortsätter och frågar om vi inte kan hitta på något.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Tycker ju om henne och skulle gärna vilja ha henne som en vän men inte på det här viset.

Så jag vet inte TS.. kanske vill dom ha uppmärksamheten / bekräftelsen men inte vilja på riktigt?
Ditt problem är inte samma som hans utan ditt problem genomgår jag just nu också Fast det är inget problem för jag har sagt upp min vänskap med henne. Så fort hon skaffat ny kille blir jag heeelt ointressant men kan få förfrågningar ibland om att ses men blir såklart aldrig av. Vet inte om hennes beteende är pga att hon nog gillade mig mer än vänskapligt eftersom vänner/bekanta i vår krets är helt säker på att vi legat med varandra vilket vi inte har.

Anledningen till att jag sa upp kontakten var att vi hade planerat in en sak en lördag men då hade hon festat dagen innan och sen sovit över hos några. Fick inte tag på henne när jag var redo att åka så jag visste 100% att hon träffat en kille(Blev totalt off med killen innan för ca 1år sedan också). 1.5v efteråt hör hon av sig och då kommer det fram att hon träffat en kille...

Jag vet att hon kommer bli som förut igen när killen dumpar henne(hon kan bli för mycket). Våran krets har också spruckit upp rätt mycket eftersom 2par delat på sig så vi står på varsin sida nu kan man säga så jag planerar att knulla sönder henne när hon blir singel för att sedan aldrig mer svara henne.
Citera
2011-07-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Tack för alla tips, är bekant med henne hon vet vem jag är osv. och får en känsla av att hon är blyg, kanske därför

Vad föreslår du för aktiviteter eller att ni gör när ni ska träffas? Testa att göra någonting på allmmän plats typ stan eller liknande. Eller dra ihop ett gäng så det inte bara är du och henne. Fortsätter hon att dissa dig så skulle jag vänta tills hon hör av sig. Sen ha lite råg i ryggen och inte bara fortsätta försöka träffa henne, hon får väll göra en insatts hon med om hon vill träffas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in