2004-11-08, 09:57
Medlem
Vad jag vet om finns det ingen strippklubb i Malmö.
Skulle det funka tro ?
Citera
2004-11-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legolas62
Skulle det funka tro ?

Tveksamt, närheten till Danmark och alla klubbar/bordeller där gör nog att en strippklubb i Malmö inte kommer att funka i längden.
Citera
2004-11-08, 12:13
Medlem
Fogelbergs avatar
Det var några danskar som skulle starta en klubb i en lokal på Östra Farmvägen, de rustade upp lokal och hela köret, men av någon anledning så blev det aldrig någon start.
Citera
2004-11-08, 13:37
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
Det var några danskar som skulle starta en klubb i en lokal på Östra Farmvägen, de rustade upp lokal och hela köret, men av någon anledning så blev det aldrig någon start.

Jag har för mig att det blev ett himla liv på människorna som bodde i närheten
Citera
2004-11-08, 17:48
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Jag har för mig att det blev ett himla liv på människorna som bodde i närheten
Tror inte att det kan vara därför eftersom det är industrilokaler i det området, men att polisen hälsade på att hälsade på ett par gånger innan de hant öppna kan ha med saken att göra
Citera
2004-11-09, 01:32
Medlem
Sliddjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legolas62
Skulle det funka tro ?
Jag tror det, om det är en mindre klubb. Kanske som den i Strömstad där det är 2 tjejer som dansar och en snubbe som sitter i kassan och sköter klubben.
Se till att skaffa en lokal som ligger i hamnen? eller något annat område som är lite öde. Det får inte ligga ett dagis eller en skola intill.

Den strippklubb som öppnade (och fick stänga samma vecka) i Malmö för ca 5 år sedan låg i närheten av ett bostadsområde och fick problem med demostranter vad jag har hört.

Det finns också många skåne-tjejer som varit med i filmer och som strippar åt förmedlingar (Nightstar txe) som säkert hade velat jobba extra på en klubb.
Lycka till och skicka PM om du behöver hjälp.
Citera
2004-11-10, 10:52
Medlem
Nar jag hade inflyttnings fest for tva ar sedan fick vi besok utav en trevlig dam fran Nightstar. 2000 kr, men det var det vart. Piggade upp tillstallningen avsevart.
Angaende damer tankte jag mig flickor fran ost, F skatt sedel.

Om jag placerat klubben ute i ett hamn omrade finns risken att manga inte tar sig dit.

Hade garna lagt det lite mer centralt, kanske i utkanten av Varnhem.
Citera
2004-11-10, 15:11
Medlem
Lekbarns avatar
Jag tror absolut att det skulle funka och intresset bland stadens män lär vara stort.

OT: Kom precis ihåg vem som gömde sig bakom nicket Legolas, hoppas du genomför dina planer och att du kommer tillbaka till Svealand i ett stycke! ...och att jag får VIPkort förstås

// Fredde
Citera
2026-07-07, 00:35
Avstängd
Är i liknande tankebanor. Det är fritt fram egentligen. Alalt som behövs är ett stort jävla lån från banken. Ingen vågar göra det sedan Zlatan flyttade
Citera
2026-07-07, 00:42
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kacklaren
Är i liknande tankebanor. Det är fritt fram egentligen. Alalt som behövs är ett stort jävla lån från banken. Ingen vågar göra det sedan Zlatan flyttade
Nice bump av 22 år gammal tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in