2004-11-07, 19:25
Bannlyst
Tidigare var detta och andra forum fullt med frågor och raporteringar om sk "RC".. beta-supHate-zp5H-P2, "foxy" och eller vad de nu kallades
Nu upplever jag att det tystnar lite.
Har de "roligaste" kemikalierna förbjudits?
Har intresset sjunkit?
Eller har det hela tagit sitt arbete tillbaka under jorden?
Citera
2004-11-07, 19:34
Medlem
Holkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Tidigare var detta och andra forum fullt med frågor och raporteringar om sk "RC".. beta-supHate-zp5H-P2, "foxy" och eller vad de nu kallades
Har intresset sjunkit?

De roligaste har förbjudits och ingen tror på de nya, så kan det vara.

Tycker det är lite mystiskt att BMIII är lagligt än eftersom BMII är i princip samma sak som 5-MeO-DiPT aka. "foxy".

Så, BMIII ska det fan inte vara fel på. För dom som saknar DiPT:et kan trösta sig med BMIII
Citera
2004-11-07, 20:18
Bannlyst
BM3?

Är det Blue Mystic som det syftas på?

Har aldrig testat det och har väl inga större planer på det heller, men det kan ju vara bra att veta om man skulle springa på det nån gång...

Är det något att hänga i julgranen?

MVH/ M.
Citera
2004-11-07, 21:29
Medlem
Totmachers avatar
Knaprade några BM3 igår. Det enda som hände var att jag blev jävligt skitnödig , precis som jag hade käkat laxeringsmedel(?), plus att all 'energi' i brist på nåt bättre ord , samlades längs med ryggraden och gick upp och ner , helskum känsla. Fick inga hallisar eller nåt annat trevligt ...dock hade jag druckit 10-15 öl innan om det kan ha något med detta att göra? Ciao
Citera
2004-11-07, 22:48
Medlem
Någon som provat:

Natural 5-HTP

och

D-stress 20 caps

som finns på www.eurodrugs.biz?
Citera
2004-11-08, 02:20
Medlem
Det finns ganska mycket skrivet om 5-HTP på nätet. Man kan enklast men lite lätt bristfälligt beskriva det som ett förestadie till serotonin. Jag betvivlar att det ger något rus men det fungerar bra mot vinterdepression för vissa, mig inkluderat. 5-HTP är egentligen förbjudet att importera eftersom det räknas som läkemedel, men priserna i USA slår de europeiska med hästlängder, särskilt när dollar är låg som den är. Sök på Froogle för att hitta de bästa priserna.

Priserna på siten du angav är ruskigt höga. Sök helt enkelt på 5-HTP så hittar du svenska "naturläkemedels-apotek" som kränger samma vara billigare. Sist jag beställde från USA fick jag 120 st @ 100 mg för runt $20 inkl frakt. Den källan hittar du på just Froogle.

Läs och köp billigare i Sverige hos: http://www.vitaviva.com/sv/Shop/Prod...tails.497.aspx
Citera
2004-11-08, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Har intresset sjunkit?

Lägger upp en DXM-rapport inom kort.
Citera
2004-11-08, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tonï
Lägger upp en DXM-rapport inom kort.

Ser jag fram emot, DXM är en skön drog...
Citera
2004-11-08, 10:24
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totmacher
Knaprade några BM3 igår. Det enda som hände var att jag blev jävligt skitnödig , precis som jag hade käkat laxeringsmedel(?), plus att all 'energi' i brist på nåt bättre ord , samlades längs med ryggraden och gick upp och ner , helskum känsla. Fick inga hallisar eller nåt annat trevligt ...dock hade jag druckit 10-15 öl innan om det kan ha något med detta att göra? Ciao

Jag har provat 2c-e, 4-aco-det(BM3) och 5-meo-dipt. mest effekt fick jag av 2c-e. Bäst effekt i mitt tycke gav 4-aco-det. det gav mer visuellt och var inte lika tung bodyload på. så det rekomenderar jag. Testa att öka dosen. jag tog 20 mg första gången och tyckte det var för lite. nästa gång blir det 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in