Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2005-04-28, 02:33
Awaiting Email Confirmation
Dundrains avatar
1 glas vodka
3 blåa mitzar
5 g gräs (delat med några polare)
Citera
2005-04-28, 08:46
Awaiting Email Confirmation
Den otäckaste kombinationen jag provat var amfetamin och röka, efter att ha gått på speed i 24 timmar skulle jag komma ner med lite go röka, tyvärr var jag så dum att jag inte tände av på tjacket innan. Jag meckade en holk och väntade på den lugnande effekten, efter 20 minuter kännde jag inte ett skit, meckade en så jävla fet holk till och drog i mig och höll andan i minst en minut..

Sen känndes det som om mitt sinne separerade, blev helt livrädd och fick hjärtklappning. Som tur var hade jag 3st 5or stesolid hemma som jag svalde, sen gick jag ut och tog en promenad på en halvtimme helt genomsvett och med otrolig ångest innan jag landade..
Citera
2005-04-28, 09:03
Medlem
Bloodhounds avatar
På en kväll har jag satt i mig.

Kodein - 10 x 30mg
Imovane - 12 x 7.5mg
Etanol - 3 x 33cl x 5.6%
Cannabis, "skunk" - 0.5g

Var helt klar intressant så länge jag har minnen, mycket av kroppskänslorna på CB försvann och allt blev mest galet och surrealistiskt. Som vanligt så tog imovanen över det mesta annat och gjorde det andra bara till förvirrande faktorer. Fast kodeinet var jävligt soft faktiskt.
Citera
2005-04-28, 11:45
Medlem
Jag tog 20mg AMT och i slutet av trippen(12 timmar senare) skulle jag varva ner med en bit hasch, då slog det skruv totalt. Från att ha varit en tunn jävla värdelös tripp blev jag helt snevriden i huvudet och jag hörde röster och fick grova hallucinationer, aka mina blommiga gardiner rörde på sig på ett så sjukt härligt sätt. Blommorna snurrade runt som om de blåste på dom ingenting jag
gör igen då jag _visste_ att jag skulle dö närsomhelst
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in