2011-07-21, 18:52
Medlem
Forbaless avatar
Hej!

Bakgrund (Läs bara av intresse)

Nu i veckan satt jag och min arbetskollega själva på jobbet. Det ena ledde till det andra och efter att ha varit ensamma i ungefär en timme så började vi bli ganska intima. Det jag tänkte då var att det skulle vara häftigt att testa något helt nytt, att ha sex på jobbet. Hon var med på det, och vi satte igång. Vi visste ju att vi skulle vara ensamma eftersom att alla andra hade slutat för dagen.
Men tror ni inte då, maximal otur som man har, att en annan kollega kommer till jobbet och får se mig med tjejen på ett bord. Fy fan, det var nog det absolut pinsammaste ögonblicket i hela mitt liv. Jag drog snabbt upp byxorna igen, och tjejen drog på sig sina kläder och vi ställde oss bara upp, och en pinsam tystnad uppstod. Efter några sekunder av lidelse så försvann kollegan ut ur rummet.
Dagen efter, idag, kom jag till jobbet och träffade kollegan. Jag bad om att få prata med honom om det han sett, och försökte bara skratta bort situationen, och förklara att jag var ledsen för att han fick se det, och att det inte var meningen att det skulle bli så genant. Men nu visade min kollega upp en sida han aldrig visat upp tidigare. Han började storskrika på mig, sa att jag var en pervers jävla idiot och att han skulle gå upp till chefen och berätta. Jag blev helt kall inombords, och visste att om detta kom ut skulle jag få sparken med en gång. Jag förklarade för honom att jag hade en son jag måste försörja, men han var totalt omöjlig att prata med. Det förvånade mig, för personen i fråga är lika gammal som mig, och borde ändå på något sätt kunna inse att detta inte är något man bör talföra, inte minst till chefen.
Nu behöver jag ert stöd här på Flashback! Hur fan ska man göra med en så omöjlig person som han? Vad kan det bero på att han blev så förbannad över detta med tanke på att han också fortfarande är ung? Om det kommer ut till chefen, vad ska jag säga till mitt försvar? Ska jag blåneka detta och säga att detta är en lögn eller ska jag bita i det sura äpplet och berätta sanningen?
All hjälp är tacksamt!
Citera
2011-07-21, 19:01
Medlem
var ärlig, du kan inte lita på att bruden då låg med kommer hålla sig till historien om ni nu skulle hitta på nån och då kommer det bli än värre för dig. Sånna där saker har en tendens att komma fram förr eller senare (personalfester osv) vem vet, chefen kanske inte bryr sig så mycket som du tror?
Citera
2011-07-21, 19:04
Medlem
Core.s avatar
Alltså, man undrar ju vad det är för snubbe? Är han nån slags mupp? det måste ju vara så att han hade ett intresse för denna tjej?

Visst, kanske inte det smartaste draget av er, men så jävla big deal är det inte.
Citera
2011-07-21, 19:05
Medlem
mumin-trollets avatar
You really fuck this up didnt you... Har du hörtalas om att kanske låsa dörren eller satt ni och knullade i mitten av ett gympasal?

Hur som helst så tycker jag att du ska berätta saningen till din chef och berätta om ditt förhållande ochså.
Säg till han att ni ALDRIG mer ska låta privat livet komma in till jobbet igen och säg att det ni gjorde var oerhört oproffesionellt.
Vet inte om din chef är en snäll gubbe eller någon fitta men detta borde väl funka.
Annars äre bara å få kicken och då kan väl du och flickan skapa en porrsida och lägga upp era videos?
Här har du iaf en trogen prenumerant!
Citera
2011-07-21, 19:06
Medlem
Styckeindelning är ett hett tips till din nästa trådstart

Om du ska neka, ställ dig frågan vem av han och dej litar din chef bäst på? Skulle det inte verka lite konstigt att han kommer upp och berättar vad han sett och du blånekar. Nej jag är ganska säker på vem din chef tar parti hos.

Det du skulle kunna göra för att komma undan detta är att förmilda det hela. Det förutsätter att du är en bra skådespelare. Ni har verkligen inte knullat, det blev några kyssar bara. Men det klart det kanske räcker för kicken?

Föresten vad händer med din tjej, det är väl samma regler för henne som för dig? Om du blir kickad och inte hon så blir man ju förjävla arg...

Förövrigt löjliga regler ni har, men på vissa jobb så måste dessa sättas upp tyvärr...

Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Alltså, man undrar ju vad det är för snubbe? Är han nån slags mupp? det måste ju vara så att han hade ett intresse för denna tjej?

Visst, kanske inte det smartaste draget av er, men så jävla big deal är det inte.

Håller med vilken jävla idiot, troligtvis som du säger nått intresse för bruden. Tycker heller verkligen inte det är en big deal, men tyvärr kryllar världen av idioter i mitt tycke.
Senast redigerad av volwave 2011-07-21 kl. 19:08.
Citera
2011-07-21, 19:11
Medlem
tell the truth.. chefen lär få sig ett skratt
Citera
2011-07-21, 19:13
Medlem
ssj4s avatar
När du pratar med chefen så säger du helt enkelt att det var dumt gjort, och att du nästa gång frågar om han vill vara med.
Citera
2011-07-21, 19:16
Medlem
Forbaless avatar
Killen som såg oss är en person som vad jag tror inte alltid kan ha haft det så lätt med varesig kompisar eller tjejer, av allt att döma. Jag kommer ihåg när han var ny, då sa han direkt till mig "Tja, hur är läget? Fan, jag visste inte att du jobbade här! Jag har en hälsning från en granne som känner dig!", och tillägg då att jag aldrig var coolaste killen i skolan (Finns f.ö. en historia om skoltiden jag skrivit på FB). Så antingen var det väll av ren avundsjuka eller att han bara blev illa till mods.

Nej, vi låste aldrig dörren, som ni kanske förstått. Vet faktiskt inte exakt varför, vi var väll lite för säkra i situationen.

Jag har funderat lite och dilemmat är ju att detta är en garanterad spark i arslet och adjöss, om det kommer fram. Ska träffa min tjej nu snart så ska vi diskutera om detta och se vad vi kommer fram till.

men fortsätt gärna med förslag, så kan vi läsa dessa och diskutera tillsammans om vilket som är bäst!
Citera
2011-07-21, 19:17
Medlem
Vet inte vad ni har för policy på eran organisation eller kollektivavtal? Skäl för uppsägning är det nog inte, skriftlig varning i värsta fall? Avskeda folk i Sverige är inte enkelt överlag.
Ge det några veckor så är det en rolig historia istället.

Jag skulle dock vara försiktig att visa mig underlägsen mot kollegan som såg er, så han inte kan utnyttja situationen, ha pokerface. Ifall det kommer upp i ledningen är det bara att vara ärlig, gjort är gjort, vad vinner du på att gå och älta det?
Människor gör misstag.
Citera
2011-07-21, 19:19
Medlem
Stewie_griffins avatar
Muppen som ska gå till chefen, är ju antagligen också kär i tjejen. Man kan förstå att folk tycker det är lite äckligt eller så, men att ställa sig och skrika?

Blåneka allt bara. Vad ska du berätta det här för när det bara finns ett vittne.
Citera
2011-07-21, 19:22
Medlem
berjers avatar
du har satt dig i klistret. jag skulle låtsats som ingenting fram tills chefen skulle vilja prata i enrum, då skulle jag säga sanningen. tror din chef respekterar dig mer om du skulle säga sanningen. tips till framtiden "tänk efter i förväg" dvs. tänk på vilka konsekvenser som kan ske i förväg
Citera
2011-07-21, 19:35
Medlem
HeppaPeppas avatar
Så går det - Respektera företaget du jobbar på, knulla kan du göra hemma...
Kalla mig PK eller vad ni vill men har man en fast anställning, schysst betalt och samtidigt får jobba med en man verkligen gillar förtjänar man fan sparken om man utsätter sig för den risken att pippa på jobbet...

Hoppas innerligt att du får sparken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in