2011-07-21, 17:20
Medlem
Har precis fått hem mässkatalogen för Nolia i Umeå och där har swedmax en annons.
Mässpris 56 dosor 350 kr, snus 6,25 kr dosan.

Någon som provat swedmax och kan ge ett omdöme?

annonsen tycker jag verkar lite luddig då det ser ut som om det hela gäller färdigt snus men enligt hemsidan verkar dom mest syssla med snussatser där man tillverkar snuset själv
Citera
2011-07-21, 17:28
Medlem
Dr.hankeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joemighty
Har precis fått hem mässkatalogen för Nolia i Umeå och där har swedmax en annons.
Mässpris 56 dosor 350 kr, snus 6,25 kr dosan.

Någon som provat swedmax och kan ge ett omdöme?

annonsen tycker jag verkar lite luddig då det ser ut som om det hela gäller färdigt snus men enligt hemsidan verkar dom mest syssla med snussatser där man tillverkar snuset själv

Gissar på att dom bakar ihop sitt egna tjafs och sen lägger det i dosor.

Annonsen finns på sida 49 för dom som är intresserade.
Citera
2011-07-21, 17:41
Medlem
Spreztozcs avatar
Nu har jag inte tillgång till katalogen, men på deras hemsidan så är det som du säger att dom verkar enbart syssla med snussatser.
Citera
2011-07-21, 17:59
Medlem
På marknader/mässor brukar man skylta och annonsera med "7kr/dosa" och så men oftast så är det satser de säljer så man får göra eget.
Citera
2011-07-27, 23:36
Medlem
arowanajs avatar
Om det är swedsnus så tycker jag att de är riktigt fina.
Är inne på min andra hink nu.
Citera
2013-05-28, 20:32
Medlem
Swedsnus kommer att vara på Nolias mässa i år också. Numera tillverkar Göteborgs Snusfabrik allt deras snus på licens. Lössnus och portion på dosa och hink.
Citera
2013-07-28, 13:58
Medlem
symbicorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger55
Swedsnus kommer att vara på Nolias mässa i år också. Numera tillverkar Göteborgs Snusfabrik allt deras snus på licens. Lössnus och portion på dosa och hink.

Vet du vad en hink kostar i år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in