2014-11-14, 11:35
Medlem
Stjärtsmör är ett annat oangenämt ord, även om det kanske inte är godkänt av akademien.
Citera
2014-11-14, 12:39
Medlem
Kuk är nog mitt största hatord. För mig är det bara ett ord småglin gillar att klottra överallt. Skulle en man säga det till mig så skulle jag bli motsatsen till tänd av det.
Knulla är oerhört fult också. Samma sak som med kuk, får mig bara att tänka på omogna fjortisar som klottrar det ordet på allt. Skulle inte bli ett dugg tänd om nån sa det till mig.
Bajs är verkligen ingen höjdare heller och vill slå ner folk som säger det.
Och låt oss inte glömma bröstvårta (låter så jävla kliniskt och fult) och så förstås hen (ingen förklaring behövs)... Fan man är kanske mer pryd än man vill erkänna.
Citera
2014-11-14, 14:03
Bannlyst
Kompetensutveckling och teamwork - två ord som inte betyder ett skit i verkligheten
Citera
2014-11-14, 19:37
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
''Bror'' som i ''Tjabba Bror!'' som invandrare säger.
''Bre''
''Jalla''
''Walla'' och alla neger/invandrar uttryck.
Citera
2014-11-14, 19:49
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPlayCSToGetaGF
Lårkaka.
Håller med. Även "moderkaka" är ett otroligt äcklande ord. "Kroppkaka" likaså
Citera
2014-11-14, 20:01
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Håller med. Även "moderkaka" är ett otroligt äcklande ord. "Kroppkaka" likaså

Usch, nu fick jag vidriga minnen från min första förlossning då barnmorskan körde upp moderkakan under näsan på mig. Jag var helt oförberedd.

Fan, jag som just ska äta middag.
Citera
2014-11-14, 20:04
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Usch, nu fick jag vidriga minnen från min första förlossning då barnmorskan körde upp moderkakan under näsan på mig. Jag var helt oförberedd.

Fan, jag som just ska äta middag.
Det associerar tankarna till kakor, men handlar om vidriga kroppsdelar som förmodligen smakar apa

Förlåt att jag sabbade aptiten btw
Citera
2014-11-14, 20:07
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Det associerar tankarna till kakor, men handlar om vidriga kroppsdelar som förmodligen smakar apa

Förlåt att jag sabbade aptiten btw

Du är förlåten.

Men allvarligt, hur kan folk äta eländet? Det är ju ngn skum form av kannibalism..
Citera
2014-11-14, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Kuk är nog mitt största hatord. För mig är det bara ett ord småglin gillar att klottra överallt. Skulle en man säga det till mig så skulle jag bli motsatsen till tänd av det.
Knulla är oerhört fult också. Samma sak som med kuk, får mig bara att tänka på omogna fjortisar som klottrar det ordet på allt. Skulle inte bli ett dugg tänd om nån sa det till mig.
Bajs är verkligen ingen höjdare heller och vill slå ner folk som säger det.
Och låt oss inte glömma bröstvårta (låter så jävla kliniskt och fult) och så förstås hen (ingen förklaring behövs)... Fan man är kanske mer pryd än man vill erkänna.

Men vad ska man säga istället för kuk och knulla? Alla andra ord som jag kommer på låter bara värre.

Bajs låter dumt för att det är ett barnspråksord (fast jag använder ordet ordbajsare) som används för att låta bättre än ordet skit men misslyckas med det.
Citera
2014-11-14, 20:25
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Kuk är nog mitt största hatord. För mig är det bara ett ord småglin gillar att klottra överallt.
Hellre kuk än penis, snopp, pillevipp eller liknande.
Kuk låter mer manligt än de andra orden jag nämnde.

Visst är det onödigt att klottra, håller med.
Men jag kan inte låta bli att försöka sätta mig in i hela situationen som leder fram till att kidsen skriver just kuk.
De sparar sin veckopeng, bidar sin tid, sedan köper de en färgburk, går och letar i timtal efter ett lämpligt ställe att klottra på...då är det enda ord som äntrar skallen : KUK
Eller att bara gå omkring och skriva KUK, varför då? Av alla ord att välja mellan, nej, på denna plats ska det stå KUK.

Det är ju fantastiskt komiskt
Citera
2014-11-14, 20:48
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Du är förlåten.

Men allvarligt, hur kan folk äta eländet? Det är ju ngn skum form av kannibalism..

Vad fan är det som sker i denna gudaövergivna tråd?!

Äta...?
Gör folk det?
På riktigt?

Fy i helvete! Det måste vara det mest motbjudande jag någonsin har hört. Mår nu illa.

Ont: Knulla - ett klumpigt och oestetiskt ord.

Hen - behöver jag ens..? Nej.

Vikt kränkt man - Allt med de orden i den följden skriker "feminazi som har fått slut på vettiga saker att säga" - (vilket vanligen går rätt fort)
Citera
2014-11-14, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Vad fan är det som sker i denna gudaövergivna tråd?!

Äta...?
Gör folk det?
På riktigt?

Fy i helvete! Det måste vara det mest motbjudande jag någonsin har hört. Mår nu illa.

Ont: Knulla - ett klumpigt och oestetiskt ord.

Hen - behöver jag ens..? Nej.

Vikt kränkt man - Allt med de orden i den följden skriker "feminazi som har fått slut på vettiga saker att säga" - (vilket vanligen går rätt fort)

Men problemet är: vad gör man med vulgära ord som inte går att uttrycka på ett bra sätt? Det är egentligen en fråga för språkforumet, men vi kan ju lättsamt ta ordet kuk som exempel. Vad finns det för andra ord för det? Pick, pitt, snopp, slang, orm, byxorm byxål, stake, dase, drule, balle, kiss, kotte, snale, veke, metmask, manslem, penis...Alla dessa ord låter för mig antingen lika vulgära som kuk eller patetiskt eufemistiska/barnsliga eller lika motbjudande kliniska. Kuk är för mig det minst dåliga ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in