2011-07-22, 12:44
Medlem
Vem fan bryr sig om en feministisk bisexuell sugga blir antastad i en taxi? Hon hade bara mått bra av lite kuk. Tror som många andra här inne att hon överdriver eller hittar på bara för att kunna driva ett korståg på facebook mot ... ja.... taxichaufförer? Hahaha vilken brud asså
Citera
2011-07-22, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r3450n
Hur fan kan detta fall läggas ner? Jag tycker vi skall spamma polis och åklagare med denna fråga. Bedrövligt.

Ja ingen har ju läst rapporten ännu vad jag vet så att börja spamma polis och åklagar och yttra sig i något som man faktiskt inte har någon aning om känns väl inte som en så smart grej eller?
Citera
2011-07-22, 13:25
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
Ehh, kollar man hennes blogg så verkar hon ju vara psykopat. Nä något skumt med detta.
Säger ju det, hon är en manshatare som diktat upp en historia för att få fart på både ekonomi o blogg. Psykopatiska drag med en grupp 8 känsla som får det o krypa utmed ryggraden.

Fattas bara massa lesbiska vänner o en fransk basker så har vi en tvättäkta rabiat manshatare.

Att utredningen lades ner tyder ju på en historia som ej höll men det acceptera inte fru femenistfan
Citera
2011-07-22, 13:44
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hur det än förhåller sig i det här fallet, bör ensampassagerare sluta upp med att sätta sig framtill bredvid chauffören. Genom att göra detta antyder man att jämlikhet råder. Så är inte fallet: den ene betalar och den andre betjänar i den här situationen.

Om man upplöser gränsen mellan dessa roller, herrens och tjänarens, kan en taxichaufför av det sämre slaget få för sig att det går att ta sig friheter. Risken att bli utsatt för sexuella närmanden eller rånförsök ökar.
Det där med att hon satt sig i framsätet regerade jag också på när jag läste artikeln.
Jag begriper allvarligt talat inte hur en ung och frisk kvinna utan sällskap kan vara så otroligt korkad att hon sätter sig bredvid droskföraren istället för att sätta sig i baksätet. Som sagt, obegripligt!
Citera
2011-07-22, 14:13
Medlem
sverker11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbonat
Det där med att hon satt sig i framsätet regerade jag också på när jag läste artikeln.
Jag begriper allvarligt talat inte hur en ung och frisk kvinna utan sällskap kan vara så otroligt korkad att hon sätter sig bredvid droskföraren istället för att sätta sig i baksätet. Som sagt, obegripligt!
Det är ännu obegripligare att vissa anser att är helt naturligt att den som sätter sig i framsätet i en taxi skall räkna med att bli antastad.
Citera
2011-07-22, 14:17
Medlem
sverker11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Vem fan bryr sig om en feministisk bisexuell sugga blir antastad i en taxi? Hon hade bara mått bra av lite kuk. Tror som många andra här inne att hon överdriver eller hittar på bara för att kunna driva ett korståg på facebook mot ... ja.... taxichaufförer? Hahaha vilken brud asså
Jag antar att din hobby är att ligga på lur i buskarna tillsammans med dina kompisar tills ni ser en ensam kvinna som ni kan överfalla eftersom hon ser ut att må bra av lite kuk.
Citera
2011-07-22, 15:44
Medlem
HeppaPeppas avatar
Mångkultur - Vilka är det som kör taxi?

Appropå taxikultur - Det första många resenärer som hamnar på Arlanda får se när de går ur byggnaden är ~40 taxibilar, samtliga omringade av dess kulturella chaufförer - Samtliga skriker "Yes Yes Here!" och "Varsågoda Taxi!".
Aldrig sett någon få en kund än förutom en svensk snubbe som stod i mitten och lockade med sin trevliga och lugna ton.
De stökar även ner som fan...
Citera
2011-07-23, 00:46
Medlem
Mångkultur eller inte, denna kvinna skulle behöva något annat än "gärna njuter av en liten penis", kanske en våldsam bamsenegerkuk åt henne så hon får känna berikningens behag? Eller gillar hon småpojkar?
Senast redigerad av Ano-Nymt 2011-07-23 kl. 00:53.
Citera
2011-07-23, 02:58
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverker11
Det är ännu obegripligare att vissa anser att är helt naturligt att den som sätter sig i framsätet i en taxi skall räkna med att bli antastad.
Till att börja med är det förvisso en främmande idé, sedan visar det sig att den omfattas av ett antal taxichaufförer. Om man uppmärksammat det så gör man klokt i att sätta sig i baksätet. Distans behöver tydligen markeras väldigt noggrant inför somliga. Det är tråkigt, men så är det tyvärr.
Citera
2011-07-23, 10:17
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
För jävligt är det. Kan man inte fråga efter en kvinnlig chaufför?
Nej, men man kan be om en engelsktalande chaufför, då brukar det komma en svensk chaufför. Ett tips till er tjejer som åker taxi
Citera
2011-07-23, 19:36
Medlem
Det är garanterat någon av de jävla babbarna som har "Göteborg Taxi" på sina bilar och får folk att tro att det är Taxi Göteborg. Jävla avskum som blåser folk på löpande band (och uppenbarligen mer än så). De fattar inte ett jävla smack och kan inte hitta ens den mest centrala av adresser. Priset är inte sällan det dubbla mot en "riktig" taxi. Så om ni är i Göteborg och åker Taxi, se till att det är en bil som har Taxi Göteborg-gubben på bilen. Fy fan vad jag hatar det där jävla packet!
Citera
2011-07-23, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KenQu
Det är garanterat någon av de jävla babbarna som har "Göteborg Taxi" på sina bilar och får folk att tro att det är Taxi Göteborg. Jävla avskum som blåser folk på löpande band (och uppenbarligen mer än så). De fattar inte ett jävla smack och kan inte hitta ens den mest centrala av adresser. Priset är inte sällan det dubbla mot en "riktig" taxi. Så om ni är i Göteborg och åker Taxi, se till att det är en bil som har Taxi Göteborg-gubben på bilen. Fy fan vad jag hatar det där jävla packet!
Dags att läsa tråden. Taxi Göteborg har lämnat ut filmen från bilen. Bättre bojkotta Taxi Göteborg tills de rensar ut i leden. VipTaxi känns betydligt bättre och dessutom oftast bättre priser.
Jag är frekvent taxikund...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in