Citat:
Ursprungligen postat av
Azper
Hoppas någon hann spara ner båda klippen.
Tror knappast det var ett PR trick, men såklart, när tiggarna sitter utanför egna fina dörren på Östermalm, då är det inte lika roligt längre!
Nu har jag iof aldrig hört Amanda prata om att hon hatar SD osv som sin man Alex. Men att GenietSöderholm skulle radera filmerna när han vaknade bakis i morse var ingen högoddsare.
Kan ju inte uttala mig eftersom jag inte sett klippet...men att hon skulle rösta SD och gå ut med offentligt finns ju inte! Hon brukar ju prata sig blå om sin högst ytliga "kvinnokamp"
Ja Geniet Söderholm ja, ett kapitel för sig...en pundig godhetsknarkande mediaman, dock gjorde han en lite kul grej med alla partiledarna, lade upp klipp på samtliga med undertexten blabla, det kanske blir KD ändå...det var lite kul! och uppfriskande att han inte kastade skit på SD, trots att han givetvis avskyr dom...
Undrar hur många kändisar som röstar SD egentligen, men inte vågar säga det...patetiskt när så många går ut och uttalar sig mot SD bland kändisarna...alltså rösta vad du vill! men släng inte dina uppmaningar i ansiktet på folk, men massa halvsanningar, låt folk rösta som dom vill, man kan inte ändra på människor...