2011-07-20, 22:04
Medlem
Drapåtrissors avatar
Är väl lika angeläget att vi får veta när någon mod kastar in handduken? Så istället för en massa "äntligen" visst skulle det kännas ärligt även med lite avskedstrådar med typ t.ex "Fan va tråkigt" etc?
Citera
2011-07-20, 22:07
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Vill du fördubbla antalet moderatortrådar?
Citera
2011-07-20, 22:10
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreehcNicdoll
Vill du fördubbla antalet moderatortrådar?
Ser inte att dom ännu svämmar över direkt och dessutom är dom en viktig del av forumets själ. Så visst inte stör dom mig.
Citera
2011-07-20, 22:15
Medlem
teflonpannan69s avatar
Tänkte precis starta en tråd om detta. Även jag anser att detta är viktigt, fast med en förbehållning.

Att det första inlägget ger en anledning eller ej och sen så låses tråden direkt med den sista kommentaren,

''Forsatta diskussioner angående *random före detta mods namn* tas med den personen i PM.
Citera
2011-07-20, 22:19
Medlem
najass avatar
https://www.flashback.org/t623747

Behöver ju inte vara en ny tråd utan man kan meddelade det i "välkomsttråden"
Citera
2011-07-20, 22:27
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
https://www.flashback.org/t623747

Behöver ju inte vara en ny tråd utan man kan meddelade det i "välkomsttråden"
Visst som vanligt finns en tråd visserligen ingen direkt ämnestråd som tar upp ämnet. Så förutom den diffusa tråden så behöver forumet en direkt och tydlig tråd som bara medelar olika moderatorers avgång.
Citera
2011-07-20, 22:33
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Visst som vanligt finns en tråd visserligen ingen direkt ämnestråd som tar upp ämnet. Så förutom den diffusa tråden så behöver forumet en direkt och tydlig tråd som bara medelar olika moderatorers avgång.

Ah, du missförstår mig. Jag menade att en moderators avgång ju kan meddelas i sagde moderators välkomsttråd. Det känns onödigt att ha två trådar per moderator.
Citera
2011-07-20, 22:36
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ah, du missförstår mig. Jag menade att en moderators avgång ju kan meddelas i sagde moderators välkomsttråd. Det känns onödigt att ha två trådar per moderator.
Ok förstår hur du tänker. Men ännu har jag inte fattat varför det ska blandas välkomst och "hej då" trådar utan någon relevans? Och bara jag som missat dom?
Citera
2011-07-20, 22:57
Medlem
Drapåtrissors avatar
Ok är väl ute och cyklar på dålig is igen tyvärr. Naturligtvis talar jag inte om "trådar" utan om moderatorsmeddelanden.
Men grundfrågan är ändå densamma.
Citera
2011-07-20, 23:34
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Det låter som en utmärkt idé.
Citera
2011-07-21, 00:57
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Det låter som en utmärkt idé.
Visst och vem noterar att det blivit ett tillägg i xxx tidigare välkomsttråd? Men visst här snackar vi hedersregler typ grande. Alltid välkommen in men sen är du bara en förbrukningsvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in