Är väl lika angeläget att vi får veta när någon mod kastar in handduken? Så istället för en massa "äntligen" visst skulle det kännas ärligt även med lite avskedstrådar med typ t.ex "Fan va tråkigt" etc?
Behöver ju inte vara en ny tråd utan man kan meddelade det i "välkomsttråden"
Visst som vanligt finns en tråd visserligen ingen direkt ämnestråd som tar upp ämnet. Så förutom den diffusa tråden så behöver forumet en direkt och tydlig tråd som bara medelar olika moderatorers avgång.
Visst som vanligt finns en tråd visserligen ingen direkt ämnestråd som tar upp ämnet. Så förutom den diffusa tråden så behöver forumet en direkt och tydlig tråd som bara medelar olika moderatorers avgång.
Ah, du missförstår mig. Jag menade att en moderators avgång ju kan meddelas i sagde moderators välkomsttråd. Det känns onödigt att ha två trådar per moderator.
Ah, du missförstår mig. Jag menade att en moderators avgång ju kan meddelas i sagde moderators välkomsttråd. Det känns onödigt att ha två trådar per moderator.
Ok förstår hur du tänker. Men ännu har jag inte fattat varför det ska blandas välkomst och "hej då" trådar utan någon relevans? Och bara jag som missat dom?
Ok är väl ute och cyklar på dålig is igen tyvärr. Naturligtvis talar jag inte om "trådar" utan om moderatorsmeddelanden.
Men grundfrågan är ändå densamma.
Visst och vem noterar att det blivit ett tillägg i xxx tidigare välkomsttråd? Men visst här snackar vi hedersregler typ grande. Alltid välkommen in men sen är du bara en förbrukningsvara.