2008-07-31, 02:04
Men jag tycker att Opiatruset är alldeles underbart
Kodein är så gott som den enda Opi som ger mig det klassiska Opioidruset faktiskt. Värmen, välmåendet, bomullen... Men i högre doser så försvinner dessa känslor och jag blir mest bara dåsig. Och det är väl så det blev för dig också antar jag. Men för mig är det bra nog & det finns ju värme & bomull där också... på höga doser... även om dom känns mindre än på låga. Vet inte varför jag känner allt tydligare på små doser.
Du kommer kanske att kräkas mellan noddningarna, men hey... det är smällar man får ta ibland
Inget speciellt med det... 
. Som mest har jag nog tagit cirka 1600 mg utslaget på ett dygn. Avundas Dolcontina där, som behöver så lite trots att hon hållit på ett bra tag.)
Åas är jag glad att jag inte blev hooked på Sub, för det verkar vara riktigt jävligt att ta sig ur, nästan i klass med heroin. Inte för att kodein är en piece of cake när man är långtids/högdosberoende, men ändå.
Fast åt andra hållet. Kodein... Jag älskar ruset (jag kallar det för känningar) på en liten dos Kodein, men uppskattar inte ruset på en större mängd så himla mycket.
Fast åt andra hållet. Kodein... Jag älskar ruset (jag kallar det för känningar) på en liten dos Kodein, men uppskattar inte ruset på en större mängd så himla mycket.
. För av någon anledning känns det som om jag känner av Citodon och Treo Comp mer - även vid lägre doser. Det är lite skumt eftersom varken paracetamol eller acetylsalicylsyra ska boosta ruset egentligen, utan bara smärtlindringen. Även Kodein Recip - dvs svenska kodeintabletter - tycker jag att jag kände av mer på den tiden jag fick tag i såna. Vetefan vad de blandar i kodeinet i Spanien, det ska ju vara enbart kodein i pillren men jag vet att jag inte är ensam om att uppleva Perduretas som "svaga". Codeisan var det länge sen jag provade så jag minns inte hur jag upplevde dem, det känns oftast onödigt att köpa 29 mg:s piller när det finns 50 mg:s.
. För av någon anledning känns det som om jag känner av Citodon och Treo Comp mer - även vid lägre doser. Det är lite skumt eftersom varken paracetamol eller acetylsalicylsyra ska boosta ruset egentligen, utan bara smärtlindringen. Även Kodein Recip - dvs svenska kodeintabletter - tycker jag att jag kände av mer på den tiden jag fick tag i såna. Vetefan vad de blandar i kodeinet i Spanien, det ska ju vara enbart kodein i pillren men jag vet att jag inte är ensam om att uppleva Perduretas som "svaga". Codeisan var det länge sen jag provade så jag minns inte hur jag upplevde dem, det känns oftast onödigt att köpa 29 mg:s piller när det finns 50 mg:s.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106