2011-07-20, 10:42
Medlem
Som topic lyder undrar jag hur länge man har små pupiller på 100mg tramadol ej SR.

Om jag tar det vid 14:00 idag, kommer dem vara små imorgon kl 07?
Citera
2011-07-20, 10:45
Medlem
Runsliingans avatar
Nej då borde de vara lungt
Annars får du väll låta bli att kolla folk i ögonen på morgonen :P
Citera
2011-07-20, 11:46
Bannlyst
Pupillerna förändras inte märkbart på tramadol, iaf inte vad jag har upplevt..
Citera
2011-07-20, 12:20
Medlem
Herregud. 100mg kommer du inte känna av när du går och lägger dig ikväll, även om du är ovan.
Citera
2011-07-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Herregud. 100mg kommer du inte känna av när du går och lägger dig ikväll, även om du är ovan.

Jag vet mycket väl om att jag inte kommer nodda på 100mg, det är inte meningen heller utan bara mindre välbefinnande och smärtstillande.

Jag har märkt att vid 4-600mg så blir iaf mina pupiller märkbart mindre och undrade därför om de blir lika små vid lägre dosering.
Citera
2011-07-20, 13:39
Medlem
CristDaFists avatar
Oroar du dig för små pupiller ? du kanske har de i några timmar isånafall. Själv så får jag stora pupiller av tram om belysningen är lite dämpad.

100mg är inte mycket å hänga i granen så det är bara å köra.
Citera
2011-07-21, 16:51
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Som topic lyder undrar jag hur länge man har små pupiller på 100mg tramadol ej SR.

Om jag tar det vid 14:00 idag, kommer dem vara små imorgon kl 07?

Tror inte ens den mest inbitne opiat/narkotika-experten skulle se nån minskning på dina pupiller efter intag av 100mg tramadol SR.
Citera
2011-07-21, 17:25
Medlem
flumtracks avatar
De minsta jag oroar mig över när jag tar tråd är mina pupiller. Mina ögon blir så jävla uppspända eller vad man nu ska säga, helt sjukt. När jag försöker dra igen ögonen lite så spänns dom upp igen och mina föräldrar ser de varenda helg. Fan ska jag göra för att dom ska bli normala?
Citera
2011-07-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
De minsta jag oroar mig över när jag tar tråd är mina pupiller. Mina ögon blir så jävla uppspända eller vad man nu ska säga, helt sjukt. När jag försöker dra igen ögonen lite så spänns dom upp igen och mina föräldrar ser de varenda helg. Fan ska jag göra för att dom ska bli normala?

Sluta knarka var kanske inte svaret du var ute efter? Kanske kan du ringa sjukvårdsupplysningen och fråga?
Citera
2011-07-21, 19:58
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Sluta knarka var kanske inte svaret du var ute efter? Kanske kan du ringa sjukvårdsupplysningen och fråga?
Nej de va inte precis svaret jag letade efter.
Citera
2011-07-21, 20:02
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack

det är inte sjukt överhuvudtaget, det är mycket vanligt och normalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in