2011-07-20, 01:03
Medlem
Igår när jag försökte sova så sommnade jag och vaknade up en timme senare sen somnar jag om och då kånndes det som att jag var vaken fast jag sov alltså det känndes som jag blunda fast jag sov och tiden gär snabbt som när man sover. Det är ganska svårt att förklara precis hur de va.n Sorry för keff grammantik är för trött för att tänka på det. Nån som har en bra förklaring varför det blir så?
Citera
2011-07-20, 01:05
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakristomt3n
Igår när jag försökte sova så sommnade jag och vaknade up en timme senare sen somnar jag om och då kånndes det som att jag var vaken fast jag sov alltså det känndes som jag blunda fast jag sov och tiden gär snabbt som när man sover. Det är ganska svårt att förklara precis hur de va.n Sorry för keff grammantik är för trött för att tänka på det. Nån som har en bra förklaring varför det blir så?

Handlar väl om att du inte var i särskilt djup sömn därför kändes det väl så.
Citera
2011-07-20, 14:16
Medlem
Garv-Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Handlar väl om att du inte var i särskilt djup sömn därför kändes det väl så.
Låter troligt. Jag hade samma problem och låg i kraftigt psykotiska drömmar. Dessutom tänder jag av från THC så hade jag också svettningar. Vaknade upp helt blött och somnade in igen, gång på gång. Förstod tillslut inte vilket som var dröm och verklighet. Dessutom har jag inte en aning om hur många sömntimmar jag kan säga mig fått inatt då allt kändes så hemskt upponervänt.
Citera
2012-01-27, 15:20
Medlem
har med haft det två ggr, vet inte om det är samma, men:
jag drömmer att jag ligger i sängen och sover, fast det är SÅ VERKLIGET
vet fortfarande inte om det var en dröm eller verklighet?
för i denna drömmen/verkligheten händer det olika saker, helt sjuka,
så de KAN ju inte vara möjligt, men hur kan de då upplevas så verkliga?
saker som att täcket leviterar upp 1 m upp i luften över mig, låter ju helt omöjligt,
men såna saker kan ju kanppast hända, hur vet jag om de är verkliga eller dröm ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in