2011-07-19, 22:44
Medlem
Hallå!
I väntan på iPhone5...

Startade en tråd för några dagar sen om att jag skulle köpa en "smartphone". Men kom inte så långt, så nu vill jag ha mer hjälp! Och nej, jag tänker inte skaffa något abonnemang.

Krav:
Kamera, min. 5mp
Bra skärm
bra surf och allt det där.

Har funderat på:
Samsung Galaxy Ace
Motorla Defy

Vilken tycker ni jag skall ta? Finns det andra bra "smartphones" att välja mellan?

Desperat och behöver verkligen en telefon, vill inte ha någon med "kända" fel heller såklart.

Tacksam för svar. Mvh.
Citera
2011-07-19, 22:48
Medlem
COYBs avatar
Är inte helt insatt i den prisklassen. Men mitt tips är www.swedroid.se Sveriges bästa androidsajt med ett mycket bra forum.
Citera
2011-07-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Är inte helt insatt i den prisklassen. Men mitt tips är www.swedroid.se Sveriges bästa androidsajt med ett mycket bra forum.

Okej. Aldrig hört talas om. Tack så mycket!
Citera
2011-07-19, 22:59
Medlem
har inte stenkoll. Men skulle tro att htc desire, som nu för tiden ligger där någonstans i pris, står sig väldigt bra fortfarande.
Citera
2011-07-19, 23:28
Medlem
PokerNicks avatar
Har en ZTE Blade. Köpte den från Comviq betalade 1600:-. Men jag fick påtankat 500:- i två omgåmgar, så egentligen blev det ju en better than iphone för 1100:-. Det du!
Citera
2011-07-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PokerNick
Har en ZTE Blade. Köpte den från Comviq betalade 1600:-. Men jag fick påtankat 500:- i två omgåmgar, så egentligen blev det ju en better than iphone för 1100:-. Det du!

Aa har varit inne en del på ZTE Blade. Asså? Verkar som ett klockrent köp!

Har dock hört att kameran är sådär, fast som man säger, de är ju en mobil med kamera och inte en kamera med mobil.. Men vad tycker du om kameran?
Citera
2011-07-20, 10:46
Avslutad
Ja har skaffat en Htc Desire Z. Om man inte har något mot utskjutbart tangentbord är det ett bra alternativ! 5mpix-kamera och riktigt bra skärm! Kostar 2490:- på Mediamarkt nu...
Citera
2011-07-22, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T5-r
Ja har skaffat en Htc Desire Z. Om man inte har något mot utskjutbart tangentbord är det ett bra alternativ! 5mpix-kamera och riktigt bra skärm! Kostar 2490:- på Mediamarkt nu...

Får kolla in det. Har tills på måndag på mig att skaffa en lur Tack för all hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in