Kan tänka mig att ni haft många tillfällen att gå in i ett förhållande men ändå backat ur.
Vad var det som fick dig att ändra dig?
Vad fick dig att tänka annorlunda?
Tror det var någon psykolog som skrev följande och det stämmer jävligt bra in på mig och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur situationen:
Den som är rädd för att binda sig lever ofta också i tron om att det alltid kan komma något bättre runt hörnet och då vill man vara tillgänglig. Då blir de relationer man har väldigt ytliga, för man vågar inte riktigt satsa. Man tror att gräset är grönare på andra sidan, och det hänger ihop med att man inte förmår känna sig säker på att man valt rätt
Stämmer som sagt grymt bra in på mig...varje gång jag börjar bli seriös med någon tjej går alltid tankarna : Va faan, jag skulle säkert kunna hitta någon bättre och snyggare,.
Om jag satsar på den här tjejen bränner jag mina skepp att träffa någon annan...
Senast redigerad av mnbvcxz11 2011-07-19 kl. 08:07.
Folk gillar att ha kontroll över sina känslor att erkänna för nån att man tycker om den personen gör att man i sin tur blir sårbar. Men man måste ta risker för att kunna vinna!