2011-07-19, 13:47
Medlem
PsykoBrahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Har ni nångång varit med om att någon ropat ditt namn fastän inget har gjort det? Det var ett par år sedan nu men har flertalet gånger hört någon ropa mitt namn, vänt mig om och sett att ingen har gjort det. Var kommer det ljudet ifrån? Har flertalet gånger fått höra att det är ens skyddsänglar som tillkallar på ens uppmärksamhet men jag vet inte.

Har du hört någon säga något du uppfattat som ditt namn eller har du hört det när det varit "tyst"?
Citera
2011-07-19, 13:52
Medlem
Morgases avatar
Händer någon gång antar jag! Fast när jag rökte spice började liknande grejer hända oftare, kunde höra min mobils sms signal eller att klockan på dörren ringde. Dock så är det inget paranormalt, bara hjärnan som jävlas med en.
Citera
2011-07-19, 14:08
Medlem
kiwiss avatar
Har väl hänt alla någongång, man inbillar sig väl. "man hör det man vill höra"
Citera
2011-07-19, 14:51
Medlem
Ass.Parades avatar
Det händer oftast när man lyssnar på musik eller att det bara låter högt allmänt..
Tvättstugan osv.

Men jag tror jag inbillar mig men rädd blir man
Citera
2011-07-19, 15:50
Medlem
Jahapp, bara inbillning då.

http://www.youtube.com/watch?v=7UxTzPpi9Bo&feature=player_embedded
Citera
2011-07-19, 15:53
Medlem
Citat:

Du kanske har missat att det finns tusentals liknande bilder, videos och händelser minst lika troliga som senare har blivit bevisat fejkade?
Citera
2011-07-19, 16:31
Medlem
Varulvs avatar
Så skippar vi saker som Miffo, Mongo, Psykiskt störd o.s.v och håller en saklig diskussion istället för att skrika skällsord.

/Mod
Citera
2011-07-19, 16:37
Medlem
martin883s avatar
Jag hör det hur ofta som helst alltså att någon / något ropar mitt namn, men jag ser ingen när jag vänder mig om.
Citera
2011-07-19, 16:49
Medlem
gregerknotts avatar
Citat:

Över hela världen lär siffran över antalet döda i singelolyckor vara enorm. Sannolikheten att en person kastas ur en bil på ett sätt så den undviker skador är låg, men den finns ju, och det måste ju hända, så jag säger grattis! Hon hade flyt!
Citera
2011-07-19, 17:00
Medlem
Kan man se i syne, så kan man väl "höra i syne". Ibland går någon förbi på stan som säger något som låter som ens namn tillexempel, eller om man på en tyst plats tycker sig höra något så kan det vara en "hörvilla" bara, precis som man kan tycka att man ser något i ögonvrån.
Citera
2011-07-19, 18:25
Medlem
hakkemans avatar
Det är vindarna som viskar ditt namn. Har inte Pontare lärt dig det?
Citera
2011-07-19, 18:55
Medlem
Maajkas avatar
Jag kan faktiskt vakna till ibland när jag ska sova, av att det känns som om någon säger mitt namn och det känns verkligen som någon säger det 1 cm från örat. Antar att jag hör mitt namn i drömmen men har inte riktigt hunnit somna och därför reagerar hjärnan på att "någon tilltalar mig" och då vaknar jag till i all hast.

Liknande grejer kan hända då och då när jag sover och är helt borta, någon kastar något mot mitt ansikte som jag ska vända mig bort från. Jag känner då hur hela kroppen kastar sig ett varv i verkligheten och jag vaknar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in