Har ni nångång varit med om att någon ropat ditt namn fastän inget har gjort det? Det var ett par år sedan nu men har flertalet gånger hört någon ropa mitt namn, vänt mig om och sett att ingen har gjort det. Var kommer det ljudet ifrån? Har flertalet gånger fått höra att det är ens skyddsänglar som tillkallar på ens uppmärksamhet men jag vet inte.
Har du hört någon säga något du uppfattat som ditt namn eller har du hört det när det varit "tyst"?
Händer någon gång antar jag! Fast när jag rökte spice började liknande grejer hända oftare, kunde höra min mobils sms signal eller att klockan på dörren ringde. Dock så är det inget paranormalt, bara hjärnan som jävlas med en.
Över hela världen lär siffran över antalet döda i singelolyckor vara enorm. Sannolikheten att en person kastas ur en bil på ett sätt så den undviker skador är låg, men den finns ju, och det måste ju hända, så jag säger grattis! Hon hade flyt!
Kan man se i syne, så kan man väl "höra i syne". Ibland går någon förbi på stan som säger något som låter som ens namn tillexempel, eller om man på en tyst plats tycker sig höra något så kan det vara en "hörvilla" bara, precis som man kan tycka att man ser något i ögonvrån.
Jag kan faktiskt vakna till ibland när jag ska sova, av att det känns som om någon säger mitt namn och det känns verkligen som någon säger det 1 cm från örat. Antar att jag hör mitt namn i drömmen men har inte riktigt hunnit somna och därför reagerar hjärnan på att "någon tilltalar mig" och då vaknar jag till i all hast.
Liknande grejer kan hända då och då när jag sover och är helt borta, någon kastar något mot mitt ansikte som jag ska vända mig bort från. Jag känner då hur hela kroppen kastar sig ett varv i verkligheten och jag vaknar.