2011-07-18, 22:57
Medlem
Herr Lindholms avatar
Ha två stickies där man klart och tydligt förklarar att allt som har med krämpor att göra inte automatiskt är samma sak som alternativmedicin resp allt som har med rymden att göra inte automatiskt har med "flygande tefat" att göra. Rekordet i felplacerad tråd tas nog av Universum expanderar...
Citera
2011-07-19, 00:57
Medlem
swaydizzles avatar
Vad menar du med mer specifikt med krämpor? Sjukdomar? Folk kanske är sugna på alternativmedicinska behandlingsmetoder för sina krämpor och då ska det vara fritt fram att diskutera detta. Jag håller med dig om att många trådar felplaceras under "Alternativ medicin", men jag tycker inte det finns behov för en sticky angående detta i dagsläget.

Är det tal om felplacerade trådar som vi har missat får du gärna skicka RP och meddela detta, det uppskattas

Ufologin kan jag tyvärr inte uttala mig om.

MVH
Citera
2011-07-19, 21:55
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Ha två stickies där man klart och tydligt förklarar att allt som har med krämpor att göra inte automatiskt är samma sak som alternativmedicin resp allt som har med rymden att göra inte automatiskt har med "flygande tefat" att göra. Rekordet i felplacerad tråd tas nog av Universum expanderar...

Ett förslag behandlas just i detta nu angående de felplacerade trådarna i Ufologi. Jag tror att det ska kunna ta bort dessa problem helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in