TIDNINGSBUDET VAR DET Sen så springer väl inte folk och gläntar på sina grannars brevinkast... gör du det?
Om man är ett tidningsbud så brukar man vanligtvis öppna brevinkastet... Eller.. Då är det ju inte omöjligt att en rutten doft träffar tidningsbudet... Vad är det för folk i Katrineholm? Mycket somalier va?
Om man är ett tidningsbud så brukar man vanligtvis öppna brevinkastet... Eller.. Då är det ju inte omöjligt att en rutten doft träffar tidningsbudet... Vad är det för folk i Katrineholm? Mycket somalier va?
Daaaa, det fattar väl jag också... men analkraeka undrade vad det vart för "område, där ingen annan en postgubben känner att det luktar suspekt."
Senast redigerad av Bravo83 2011-07-18 kl. 20:47.
Det finns oklarheter kring dödsfallet vilket gör att vi i nuläget rubricerar det som mord, säger Bengt Jansson, chef för Sörmlandspolisens enhet för grova brott.
Manskroppen har skickats för en rättsmedicinsk obduktion vid rättsläkarstationen i Solna.
- Vi avvaktar resultatet av obduktionen eftersom det inte går att utesluta ett brott. Mannen kan mycket väl ha dött en naturlig död, men det är svårt att bedöma, säger Bengt Jansson som i övrigt är förtegen kring detaljer i utredningen.
Lutar mot en överdos.
Tomas är förnamnet,
men som sagt inget efternamn.
Och jag trollar inte, varför skulle jag ens bry mig
om ett mord i Katrineholm om jag inte visste något?
Då skulle jag väl ljuga ihop någonting om nåt vettigare..