• 1
  • 2
2017-03-23, 22:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Min favorit var nr han spelade den vitlppade kracknegern "Tyrone".
Skrattade s jag fick ont i magen, allrahelst den sketchen nr han och hans cracktjej var med i ngon variant av "Fear Factor", LOL!!

MVH/Gnomegirl.
Citera
2017-12-31, 00:31
Medlem
Elementarts avatar
Hans nya standup slpps p Netflix idag, men n s lnge gr det inte att se den.
Citera
2018-01-03, 14:00
Medlem
MarkDamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hans nya standup slpps p Netflix idag, men n s lnge gr det inte att se den.

Sg den igr. Frsta delen frn Washington r helt briljant och jag skrattade under stora delar av frestllningen. Dr visar han terigen varfr han r en av de strsta. Den andra delen frn LA var rtt kort och inte speciellt bra, han. Det liknade mest ett samtal.
Citera
2018-01-06, 09:47
Medlem
chuggs avatar
Sg bda delarna av hans nya standup hromdagen.

Mste sga att jag blev lite besviken eftersom att han levererade s jvla rejlt frr i tiden och dem hr tv showerna var lite risiga, stundals briljanta och vid ngot/ngra tillfllen drog jag rejlt p smilbanden.

T.ex historien om nr han kte fast i Hollywood nr han och hans polare krde bilen stenade och polisen sger "blow for me"

Men utver det s var det inget speciellt. Mycket bghat och snack om svarta mnniskors frtryck typ, lite trkigt rekommenderar ej.
Citera
2018-01-10, 05:46
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkDamon
Sg den igr. Frsta delen frn Washington r helt briljant och jag skrattade under stora delar av frestllningen. Dr visar han terigen varfr han r en av de strsta. Den andra delen frn LA var rtt kort och inte speciellt bra, han. Det liknade mest ett samtal.

Tycker ungefr som dig. Equanimity var mycket, mycket bra medan The Bird Revelation var rtt tradig, inte minst fr att vara Chappelle.
Citera
2018-01-15, 01:04
Medlem
Skullknights avatar
Equanimity var bst av hans tv nya. Skrattade hgt mnga gnger.
Citera
2019-09-02, 02:34
Medlem
Elementarts avatar
Ny standup ute p Netflix; Sticks & Stones.
Citera
2020-05-27, 06:40
Medlem
Hirvis avatar
I mitt tycke r han tveklst vrldens frmsta komiker genom tiderna. Kvalitn p hans standup r fortfarande helt unik och ingen sketchshow kommer i nrheten av chappelle show.

Dessutom r han s jvla viktig i tider som dessa nr cancelculture har blivit en grej i sociala medier. Att ha ngon som tar fajten och tnjer grnser och inte gr det genom att skrika obsceniteter utan genom smart humor.
Citera
2025-02-12, 12:00
Medlem
Flundran90s avatar
Vad r grejen med Dave Chapelle? P ntt stt lyckas missa honom. Kollar runt p yt och ser att vldigt mnga videor r ras-relaterade, vilket inte knns s tilltalande. Knns lite utntt. Var ska man brja med honom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in