2011-07-18, 15:32
Medlem
supraas avatar
åk till någon mindre stad/by/samhälle och gå in på den lokala pizzerian/baren en fredagskväll

Borde funka?
Citera
2011-07-18, 15:34
Medlem
Fluffass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Du kanske kan börja med att söka dig till forum med inriktning för bilfantaster? Hårdrockstjejer brukar väl fullkomligt välla fram på diverse festivaler?

A men säg några bra bilforum då?
Moderatorna på sidorna brukar vara rätt kinkiga när man börjar ragga på bilforum. Typ "här diskuteras bilar inget annat"

Sen kan man ju inte ränna på festivaler hela tiden. tänkte bara om det fanns nån sida speciellt för min typ av tjejer. skulle finnas ju. inte allmänna sidor utan en dejtingsida för varje "subkultur"
raggare, hårdrockare punkare WT estetare osv osv.
Citera
2011-07-18, 15:38
Medlem
Sillberts avatar
99% av folk som är intresserade av bilar är män, så du har statistiken emot dig.
Citera
2011-07-18, 15:38
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffas
A men säg några bra bilforum då?
Moderatorna på sidorna brukar vara rätt kinkiga när man börjar ragga på bilforum. Typ "här diskuteras bilar inget annat"

Sen kan man ju inte ränna på festivaler hela tiden. tänkte bara om det fanns nån sida speciellt för min typ av tjejer. skulle finnas ju. inte allmänna sidor utan en dejtingsida för varje "subkultur"
raggare, hårdrockare punkare WT estetare osv osv.

Nu har jag har inte den typen av bilintresse så jag känner inte till några. Du får göra som alla andra och Googla. Du kan säkert skicka pm till tjejerna där istället för att ragga hejvilt i trådarna om du vill undvika moderatorerna.Skippa festivaler då men (vara bara ett av alla förslag) det finns väl rockklubbar?

Du verkar vara rätt handfallen, så lycka till.
Citera
2011-07-18, 15:46
Medlem
Fluffass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Nu har jag har inte den typen av bilintresse så jag känner inte till några. Du får göra som alla andra och Googla. Du kan säkert skicka pm till tjejerna där istället för att ragga hejvilt i trådarna om du vill undvika moderatorerna.Skippa festivaler då men (vara bara ett av alla förslag) det finns väl rockklubbar?

Du verkar vara rätt handfallen, så lycka till.

handfallen, ja det kan man säga. (just nu) Självklart kan man ju inte sitta å glo å tro at den perfekta kommer till en. Men har man dejtat ett tag å allt är skit så blir man trött och handfallen.

Men visst är festivaler bra, ska på en snart och hoppas på lycka där.

Den som dejtar mycket vet hur det är när man inte får napp någonstans.

Men att 99% av dem bilintresserade är män, kanske inte 99% men när man är på bilträffar har ju just dem flesta brudar med sig som är bilintresserade.
Citera
2011-07-21, 14:26
Medlem
Fluffass avatar
De flesta tjejer som är singlar är ju redan i gäng liksom. Skitsvårt att få kontakt och man vet inte vilka som är singlar osv.
Citera
2011-07-28, 12:41
Medlem
Synd att du missade Power big meet då, där finns det tjejer i alla storlekar och smaker. Det är bara att mingla på campingarna om kvällarna, slå sig ner någonstans och snacka lite skit med folk så lär du träffa tjejer. Nu får du en andrachans nästa vecka när Classic car week i Rättvik börjar. Då har du en hel vecka på dig att hitta något. Och har du inte tid att åka dit så finns ju alltid denna sida: www.hotrod.se
Citera
2011-07-28, 13:19
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Finns ju en jävla massa ute på landsbygden. Där jag bor finns det ett uteställe som kan samla ihop drygt 300-400 av de folket du nämner.
Citera
2011-07-28, 13:43
Medlem
Gibbledygooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Oktor
Synd att du missade Power big meet då, där finns det tjejer i alla storlekar och smaker. Det är bara att mingla på campingarna om kvällarna, slå sig ner någonstans och snacka lite skit med folk så lär du träffa tjejer. Nu får du en andrachans nästa vecka när Classic car week i Rättvik börjar. Då har du en hel vecka på dig att hitta något. Och har du inte tid att åka dit så finns ju alltid denna sida: www.hotrod.se

Power big meet är en enda stor bil & knullfest.
Citera
2011-07-28, 14:22
Medlem
IshethZenunims avatar
Gå med i Sverigedemokraterna.
Citera
2011-07-29, 14:11
Medlem
Fluffass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Finns ju en jävla massa ute på landsbygden. Där jag bor finns det ett uteställe som kan samla ihop drygt 300-400 av de folket du nämner.

Vad är det för ställe då?

Sen så ja bilträffar är ju det bästa. Dock vill man ju inte campa själv. Har inga direkta kompisar som är så på.

Finns ju en del träffar här nere i södra sverige. Så det får bli att åka på sådana. Vallåkra t ex.
Action meet också. Så får man se. Är inte hoppfull ändå men nån gång händer det väl förhoppningsvis.
Citera
2011-07-29, 15:36
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffas
Vad är det för ställe då?

Sen så ja bilträffar är ju det bästa. Dock vill man ju inte campa själv. Har inga direkta kompisar som är så på.

Finns ju en del träffar här nere i södra sverige. Så det får bli att åka på sådana. Vallåkra t ex.
Action meet också. Så får man se. Är inte hoppfull ändå men nån gång händer det väl förhoppningsvis.

Det är en gammal fabrik omgjord till klubb som brukar arrangera diverse musikkvällar. Ligger i västra småland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in