2011-08-08, 18:25
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Jag undrar det samma. Vem har dom tänkt ska se på det? Argumentet att det skulle vara som en dagbok för sig själv är också ganska idiotiskt då det finns många andra tjänster man kan använda sig utav då (både online och offline).

Dessutom är det inte sjysst mot barnen då man aldrig vet hur det kommer att påverka dom i framtiden. Tänker främst på pappan (minns inte namnet nu) som filmar sina barn dag ut och dag in och på så vis kan hela jävla världen följa deras vardag, hur kul är det att inte ha något privatliv?
Citera
2011-08-08, 18:38
Medlem
polvos avatar
Jag förstår ju inte vad de säger, men vad jag förstår är att de äter glass. Som den cyniska fb-användare jag är tänker jag ju att nån kommer nyttja den där glassiga munnen som avatar eller dyl. Jag skulle aldrig i hela mitt liv lägga ut dylikt. Men jag tycker givetvis det ska vara både okej och bara nåt gulligt. Om än helt meningslöst för andra. Skiter väl i om ni käkar glass.
Citera
2011-08-08, 18:46
Medlem
hyfies avatar
Folk tänker inte längre än näsan räcker, speciellt inte föräldrar med ett bekräftelsebehov på 110% och en tro på att hela världen stannar till såfort just deras unge gör entré.
Citera
2013-08-19, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Vad tycker ni om föräldrar som lägger upp filmer på sina barn på YouTube? Jag kan förstå dem som sjunger eller på annat sätt vill visa sina talanger men vad skall man säga om detta:
http://www.youtube.com/watch?v=V2jeppCShGU&feature=related

Jag som pedofil och förälder kan känna mig lite kluven till detta. Jag skulle nog inte lägga upp en film på min egen dotter i en liknande situation men jag tycker det är bra att andra gör det. Vem behöver barnporr när det finns oskyldiga familjefilmer på YouTube?

Hur fan hittade du ens det klippet, du verkar vara ett troll men pedofil tror jag fan du är!!!
Citera
2014-03-28, 19:39
Bannlyst
Jag förstår mig ej på folk som lägger ut överasknings videor på yourube där de överaskar ungen att de får biljetter till Miley curys konsert mm och sen filmar deras reaktion!!!
Citera
2014-03-28, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Vad tycker ni om föräldrar som lägger upp filmer på sina barn på YouTube? Jag kan förstå dem som sjunger eller på annat sätt vill visa sina talanger men vad skall man säga om detta:
http://www.youtube.com/watch?v=V2jeppCShGU&feature=related

Jag som pedofil och förälder kan känna mig lite kluven till detta. Jag skulle nog inte lägga upp en film på min egen dotter i en liknande situation men jag tycker det är bra att andra gör det. Vem behöver barnporr när det finns oskyldiga familjefilmer på YouTube?
Va är du pedofil och har barn? stackars de barnen. hoppas för gud skulle du inte för griper dig på din egna dotter. Nej låt socialen ta hand om henne. Inga barn ska få växa upp med pedofil föräldrar!
Senast redigerad av Juxx_67 2014-03-28 kl. 19:43.
Citera
2014-03-28, 21:02
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juxx_67
Va är du pedofil och har barn? stackars de barnen. hoppas för gud skulle du inte för griper dig på din egna dotter. Nej låt socialen ta hand om henne. Inga barn ska få växa upp med pedofil föräldrar!

Du behöver inte oroa dig för min dotter. Jag har redan en flickvän och min dotter är glad för min skull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in